تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801188055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفرات برتر مسابقات قرآني تسنيم و تلاوت در آذربايجان شرقي معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نفرات برتر مسابقات قرآني تسنيم و تلاوت در آذربايجان شرقي معرفي شدند
تبريز – خبرگزاري مهر: مسول دارالقران الكريم آذربايجان شرقي از برگزاري مراسم اختتاميه مسابقات قرآني تلاوت و تسنيم در آذربايجان شرقي و معرفي نفرات برتر اين مسابقات خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمين حميد حسن جهان صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام اين خبر افزود: دومين دوره مسابقات قرآني تسنيم ويژه كاركنان دستگاه هاي فرهنگي زير نظر دفتر مقام معظم رهبري با حضور 28 نفر از كارمندان و همسران آنها در بخش هاي حفظ دو و پنج جزء، قرائت و مفاهيم برگزار شد كه در نهايت شش نفر از اين تعداد به عنوان نفرات برتر معرفي شدند.

وي در خصوص مسابقات سراسري و استاني تلاوت نيز اظهار داشت: اولين دوره اين مسابقات در دو بخش حفظ كل قرا‹ كريم با حضور قاريان مسلط به مفاهيم پنج جزء نخست و نيز بخش قرائت برگزار شد كه در ابتدا 543 نفر در آن ثبت نام كردند اما در نهايت بدليل شرايط ويژه شركت در اين مسابقات كه حفظ هشت قطعه براي برادارن بالاي 16 سال و پنج قطعه براي خواهران و برادران زير 16 سال بود، 348 نفر از شهرستان ها در مرحله استاني شركت كردند.

مسول دارالقران الكريم آذربايجان شرقي در ادامه افزود: در نهايت 27 نفر از آقايان و 37 نفر از بانوان شركت كننده در مسابقات قرآني تلاوت به مرحله استاني راه يافتند كه از اين ميان 20 نفر به عنوان منتخبين استاني مسابقات قرآني تلاوت انتخاب شدند.

حجت الاسلام حسن جهان به برگزاري اولين دوره تربيت مدرسان قرآني در آذربايجان شرقي نيز اشاره و تصريح كرد: اولين دوره تربيت مدرسان قرآني با حضور 45 نفر از آقايان و بانوان و با رويكرد تربيت نيروهاي متخصص قرآني برگزار شد و در اين دوره فشرده دو هفته اي شركت كنندگان از آخرين آموزش هاي قرآني اساتيد كشوري بهره مند شدند.

كد خبر: 2198900

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۱:۵۱

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن