تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفرات برتر مسابقات نقاشي حماسه عاشورايي در رودسر تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نفرات برتر مسابقات نقاشي حماسه عاشورايي در رودسر تجليل شدند
رودسر - خبرگزاري مهر: طي مراسمي از نفرات برتر مسابقات نقاشي حماسه عاشورايي در شهرستان رودسر تجليل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فرماندار رودسر ظهر سه شنبه در اين مراسم با بيان اينكه امروز كار دهياران در روستاها فقط پرداختن به مسائل عمراني نيست و بايد در زمينه فرهنگي بيشتر تلاش كنند، اقدام دهياري روستاي احمدآباد را در برگزاري مسابقه نقاشي حماسه عاشورايي حركت بجا و سازنده و در راستاي توسعه و نشر فرهنگ عظيم عاشورا و تاسوعا دانست و از دهياران روستاهاي اين بخش خواست از اين برنامه الگوبرداري و آن را در روستاهاي خود پياده كنند.

محمد محمدي با اشاره به اينكه توسعه و نشر معارف ديني و مذهبي جزو ضروريات است، افزود: به بركت فرهنگ عظيم عاشورا و تاسوعا نظام جمهوري اسلامي ايران همواره بالنده و پويا است.

معاون فرماندار رودسر گفت: واقعه عاشورا يك امر عادي نيست كه به سادگي از كنار آن رد شد بلكه واقعه‌ اي بسيار عظيم است كه به دين نبوي (ص) حياتي دوباره بخشيد.

وي اظهارداشت: بنابراين از حادثه عظيم عاشورا مي توان درس‌ ها و پيام‌ هاي بسيار بزرگ و زندگي ساز كه حيات معنوي انسان را تضمين مي كند، گرفت.

محمدي در ادامه از مشاركت 100 نفر از نوجوانان و نونهالان رودسري در مسابقه حماسه عاشورايي در محل خانه فرهنگ روستاي احمد آباد خبر داد و افزود: در اين مراسم 40 نفر از نفرات برتر مسابقه نقاشي حماسه عاشورايي تجليل و هدايايي به آنان تقديم شد.

كد خبر: 2197390

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۱:۵۴

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن