تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818779798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامي گناباد تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامي گناباد تجليل شدند
گناباد - خبرگزاري مهر: مراسم تجليل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامي گناباد، به مناسبت هفته پژوهش و با حضور مسئولين، اساتيد و دانشجويان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي گناباد در اين مراسم كه در تالار علامه بهلول گناباد اظهار داشت: دانشگاه‌ها به سمت فعاليت‌هاي پژوهش محور سخن حركت مي‌كنند.

حسين مجتبوي افزود: مسأله گسترش دانشگاه‌ها به سمت تحصيلات تكميلي و به سمت فعاليت هاي پژوهش محور است.

وي ادامه داد: در اين راستا دانشگاه آزاد اسلامي با ۲۸ سال قدمت در واقع يكي از قديمي ترين دانشگاه هاي ايران است كه با اعضاي هيئت علمي ممتاز، كاركنان دلسوز و علاقه مند به حوزه علم و دانش و زيرساخت‌ها و امكانات سخت افزاري و نرم افزاري، به سمت شكوفايي روز افزون حركت مي كند.

مجتبوي تصريح كرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد گناباد داراي ۵۰ رشته فعال در مقطع كارداني و كارشناسي و ۱۵ رشته كارشناسي است و مراحل نهايي دكتري برق و الكترونيك براي اين دانشگاه طي مي شود.

وي ادامه داد: همچنين ۱۸ رشته مراحل ابتدايي تصويب را طي نموده و منتظر كسب مجوز نهايي از وزارت آموزش و عالي هستيم.

مجتبوي به تاكيد اسلام بر موضوع علم اشاره و گفت: تأكيد اسلام به مسئله علم و علم آموزي بر كسي پوشيده نيست و با مراجعه به قرآن كريم، احاديث نبوي و سنت اهل‌بيت(ع) مشاهده مي شود كه مسلمانان به كسب علم و دانش و پژوهش دعوت شده اند و اصولاً ساختاري كه ما براي رسيدن به تكامل و تعالي در نظرمان هست، كاملا با علم و دانش و پژوهش پيوند خورده است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي گناباد بيان داشت: در نگاه اسلام، ايمان و علم يابي دو بابي هستند كه براي تكامل انسان به حركت در مي آيند و علم و دانش بدون پژوهش امكان پذير نيست.

وي گفت: اگر نگاهي به تاريخ فرهنگ و تمدن اسلامي داشته باشيم، اين مسئله براي ما كاملاً مشهود و عيان است كه پيشرفت هاي ايران اسلامي مديون علما وانديشمدان و پژوهشگرني است كه با آثار فاخر شان برگ زريني بر افتخارات اين مرز وبوم افزوده‌اند.

مجتبوي بيان داشت: بزرگداشت هفته پژوهش يادآور اين نكته است كه اكنون ما نيز راه آن عزيزان را با صلابت و استواري ادامه مي دهيم.

وي بيان كرد: اگر علم و دانش فقط جنبه آكادميك داشته باشد و به دنبال مسائل پژوهشي و نوآوري هاي آن نباشيم، مطمئناً به آن خواسته اصلي و آن اهداف از پيش تعيين شده كه در سندهاي فاخر نظام مقدس جمهوري اسلامي لحاظ شده نخواهيم رسيد.

كد خبر: 2198889

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۱:۴۰

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن