تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفرات برتر سي و ششمين رقابت هاي قرآني در سيستان و بلوچستان معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نفرات برتر سي و ششمين رقابت هاي قرآني در سيستان و بلوچستان معرفي شدند
زاهدان-خبرگزاري مهر: معاون فرهنگي اداره كل اوقاف وامور خيريه سيستان وبلوچستان از اعلام نتايج و معرفي نفرات برتر شركت كننده در سي و ششمين مرحله مسابقات حفظ، قرائت و ترتيل قرآن كريم در استان خبر داد.

حجت الاسلام حسين ناوشكي در گفتگو با مهر اظهار داشت: در اين مسابقات كه در دو گروه سني بزرگسالان و شكوفه ها و با حضور خواهران و برادران و داوران كشوري در هفته جاري برگزارشد در رشته قرائت خواهران بزرگسال زهرا تقوي، فاطمه كيخا، و سمانه قربان زاده به ترتيب مقام هاي نخست تا سوم را كسب كردند.

وي افزود: در رشته حفظ كل بزرگسال نيز فاطمه اصغريان كاري، راحله هادوي و حميرا كرد و همچنين در رشته حفظ 10 جزء بزرگسال نيز سميه عبدالله زاده، معصومه بامري و معصومه صداقت پور به مقام هاي نخست تا سوم دست يافتند.

ناوشكي ابراز داشت: در رشته ترتيل شكوفه ها نيز زينب رضايي، زينب حجازيان و فاطمه عرب كنگان و در ترتيل بزرگسالان نيز مرضيه جان آبادي، سكينه لشگري و فاطمه حجازيان مقام اول تا سوم را كسب كردند.

وي افزود: خواهران فاطمه قاسمي نژاد نيز در حفظ 5 جز شكوفه ها و حليمه گمشاد نيز در حفظ 5 جزء بزرگسال به مقام هاي نخست دست يافتند.

معاون فرهنگي اداره اوقاف استان ادامه داد: در اين رقابت ها همچنين در بخش برادران و در رشته ترتيل بزرگسال حسين غلامي پور، محمد جواد پيري و حجت جهاني زاده و در رشته قرائت بزرگسال نيز مصطفي سرگزي، علي ارمي و علي حصاري به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند.

ناوشكي افزود: در رشته حفظ كل بزرگسال نيز ادريس رييسي، ابومسلم تشر و يوسف خاوري به عنوان نفرات برگزيده و در 10 جزء بزرگسال نيز مهدي جامعي، امير حمزه گرگيج و عبدالهادي دامني مقام هاي نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وي داوود سيما توتازهي، عبدالله تشت زرين و عبدالله حدادي نيز را به عنوان نفرات برگزيده اول تا سوم در رشته 20 جزء بزرگسال نام برد.

ناوشكي گفت: نفرات اول اين دوره از رقابت ها براي شركت در مرحله آتي به مسابقات كشوري اعزام مي شوند.

كد خبر: 2193749

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۱۵:۵۹

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن