تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین های مسابقات قرآنی اداره کل اوقاف استان سمنان معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




برترین های مسابقات قرآنی اداره کل اوقاف استان سمنان معرفی شدند خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از معرفی نفرات برتر رقابت‌های استانی اذان، ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خبر داد.



حجت الاسلام مهدی یوسف تبار، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار رسا در سمنان گفت: نفرات برتر مسابقات استانی اذان، ابتهال، تواشیح و همخوانی قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان پس جمع‌بندی نتایج از سوی هیات داوران مشخص شدند تا به عنوان نمایندگان استان به مرحله کشوری اعزام شوند.
 وی افزود: حجت اله هراسانیان، هوشنگ سلیمی و مرتضی خادم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم در رشته اذان بزرگسالان و علیرضا شعبانی، مهران رضوانی و علی صفاری رتبه‌های اول تا سوم اذان شکوفه ها در رده نونهالان را کسب کردند.
 معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اضافه‌کرد: در بخش ابتهال خواهران فهیمه گلپایگانی اول، مهدیه اسماعیل پور دوم و عطیه تبیانیان سوم و در بخش برادران این رشته نیز محسن سفیدیان اول و سید محمد حسینی پور و محمد اسماعیل آریا منش دوم و سوم شدند.
 حجت الاسلام یوسف تبار تصریح کرد: در بخش تواشیح خواهران نیز گروه فدک الزهرا(س) اول، گروه میثاق 1 دامغان دوم و گروه آل یاسین سوم شدند و گروه‌های میثاق 1 دامغان، میثاق 2 دامغان و قدر شاهرود به ترتیب رتبه‌های برتر تواشیح برادران استان سمنان را به‌دست آوردند.
 وی به برترین‌های هم‌خوانی قرآن کریم در 2 گروه خواهران و برادران نیز اشاره‌کرد و عنوان داشت: گروه میثاق 1 دامغان، گروه میثاق 2 دامغان و گروه وصال سمنان رتبه های اول تا سوم برادران و گروه‌های فدک الزهرای سمنان، میثاق 1 دامغان و میثاق 2 دامغان سه گروه برتر خواهران در بخش هم‌خوانی قرآن کریم این دوره از رقابت‌ها بودند.
 حجت الاسلام یوسف تبار یاد آورشد: به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه فعالان قرآنی استان سمنان از هشت شهرستان میامی، شاهرود، دامغان، سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، آرادان و گرمسار به مدت یک روز در دو رده سنی کمتر و بیشتر از 16 سال در رشته‌های اذان، ابتهال، تواشیح و همخوانی در محل امام‌زاده یحیی(ع) سمنان به رقابت پرداختند./977/ت303/ب


۱۳۹۲/۹/۲۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن