تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اداره‌كل آموزش فني و حرفه‎اي استان سمنان خبر دادآغاز ثبت‎نام دوره‎هاي آموزشي فني و حرفه‎اي در استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اداره‌كل آموزش فني و حرفه‎اي استان سمنان خبر دادآغاز ثبت‎نام دوره‎هاي آموزشي فني و حرفه‎اي در استان سمنان
معاون آموزش، پژوهش و برنامه‎ريزي اداره‌كل آموزش فني و حرفه‎اي استان سمنان از آغاز ثبت‎نام دوره‎هاي مهارت‎آموزي در سه ماهه چهارم سال 92 در اين استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از استان سمنان، به نقل از روابط عمومي اداره‌كل آموزش فني و حرفه‎اي استان سمنان، زين‎العابدين ايجي امروز اظهار داشت: ثبت‎نام دوره‎هاي آموزشي سه ماهه چهارم سال 1392 از يك ماه قبل از شروع دوره آغاز مي‏شود و تا يك روز قبل از زمان پذيرش نهايي ادامه خواهد داشت.

وي افزود: به منظور ايجاد عدالت آموزشي و فراهم كردن فرصت برابر براي متقاضيان بهره‎مندي از اين نوع آموزش‎ها، اطلاع‎رساني و تسهيل در انجام امور ثبت‎نام و پذيرش مهارت‎آموز، دفترچه راهنماي ثبت‎نام دوره‎هاي مهارت‎آموزي توسط سازمان آموزش فني و حرفه‎اي كشور تدوين شده است كه در آن دوره‎هاي مهارت‎آموزي سه ماهه چهارم سال 92 مراكز دولتي و غيردولتي آموزش فني و حرفه‎اي استان سمنان، تقويم اجرايي آزمون‎هاي هماهنگ و ادواري در سال 92 و مشخصات مراكز دولتي و آموزشگاه‎هاي آزاد فني و حرفه‎اي استان سمنان قابل دسترسي است.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‎ريزي اداره‌كل آموزش فني و حرفه‎اي استان سمنان گفت: با هدف تسهيل در امور ثبت‎‎نام متقاضيان شركت در دوره‎هاي آموزشي، ثبت‎‎نام در كليه دوره‎‎هاي آموزشي مراكز ثابت آموزشي، شعب شهري، پايگاه‎هاي آموزش روستايي، مراكز آموزشي پادگان‎‎ها، مراكز آموزشي صنايع، مراكز جوار دانشگاه و آموزشگاه‎هاي فني و حرفه‎اي آزاد سطح استان به صورت الكترونيكي صورت مي‎پذيرد و متقاضيان مي‎‎توانند با مراجعه به سامانه ثبت‎نام الكترونيكي سازمان آموزش فني و حرفه‎‎اي كشور به نشاني http://reg.portaltvto.com بر اساس نياز آموزشي و علاقه، در دوره‎ها ثبت‎نام كنند.

ايجي اضافه كرد: متقاضيان پس از انجام مراحل ثبت‎نام موفق به اخذ «برگ معرفي متقاضي به مركز آموزشي و آموزشگاه فني و حرفه‎اي آزاد» مربوطه خواهند شد، كه اين برگه حاوي شماره پرونده، مشخصات فرد، مشخصات دوره آموزشي، زمان دقيق مراجعه فرد به محل برگزاري دوره و آدرس محل برگزاري دوره است.

وي بيان كرد: متقاضيان در صورت نياز به اطلاع از محتواي استانداردهاي آموزشي، براي انتخاب دقيق دوره آموزشي، مورد نظر مي‎توانند به بخش استانداردهاي آموزشي از طريق سايت سازمان آموزش فني و حرفه‎اي كشور به نشاني http://research.irantvto.ir مراجعه كنند.

لازم به ذكر است؛ علاقه‎مندان براي اطلاع بيشتر از دوره‎هاي آموزشي و دريافت دفترچه دوره‎ها مي‎توانند به سايت www.portaltvto.com و يا www.semnantvto.ir مراجعه كنند.

انتهاي پيام/2249/غ

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن