تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي كردستان خبر دادپيشرفت 43 درصدي ساخت كارگاه آموزشي مركز فني و حرفه‌اي كامياران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل آموزش فني و حرفه‌اي كردستان خبر دادپيشرفت 43 درصدي ساخت كارگاه آموزشي مركز فني و حرفه‌اي كامياران
مديركل آموزش فني و حرفه‌اي كردستان از پيشرفت43 درصدي ساخت كارگاه آموزشي مركز فني و حرفه‌اي كامياران خبر داد و گفت: تلاش در راستاي تسريع در اجرا و بهره‌برداري اين پروژه اولويت اين اداره‌كل است.


به گزارش خبرگزاري فارس از كامياران، سيدجميل احمدي بعد از ظهر امروز در بازديد نماينده مردم سنندج، كامياران و دهگلان در مجلس شوراي اسلامي از مركز فني و حرفه‌اي اظهار داشت: اين پروژه تا كنون فقط 43 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است كه به منظور تامين اعتبارات و اتمام آن با جديت تلاش مي‌كنيم.

وي با بيان اينكه فني و حرفه‌اي استان به منظور اطلاع‌رساني و گسترش آگاهي مردم اقدامات و تبليغات گسترده‌اي داشته است، تصريح كرد: شفاف‌سازي و دعوت مستقيم امامان جمعه به اين مركز، سخنراني امامان جمعه در مساجد و ارسال واحدهاي سيار براي تجهيز و رسيدگي به واحدهاي روستايي از جمله فعاليت‌هاي فني و حرفه‌اي استان در اين راستا بوده است.

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي كردستان با اشاره به تعداد مربيان رسمي و حق‌التدريس فني و حرفه‌اي در استان، بيان كرد: شرايط كاري در اين مركز بسيار سخت است كه بايد با ايجاد امكانات و بسترهاي تشويقي به ويژه تبديل وضعيت مربيان حق‌التدريس زمينه بهره‌وري بهتر از اين نيروهاي را فراهم كرد.

احمدي تصريح كرد: اميدواريم با وجود كميسيون اجتماعي در مجلس و تعامل بين دستگاها و نمايندگان شاهد انعكاس نواقص براي رفع و بهبود مشكلات فراروي آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي با توجه به تاثيرات آن در جامعه باشيم.

احمدي آموزش‌هاي مهارتي را راه حلي مناسب در راستاي ايجاد اشتغال مولد و پايدار در سطح استان خواند و خواستار حضور پرشور جوانان كامياراني در دوره‌هاي مهارتي شد.

به گفته وي، مسابقات ملي مهارت به صورت سالانه در سطح كشور برگزار مي‌شود و اين مسابقات فرصتي مناسب براي شناسايي نخبگان فعال در اين عرصه است.

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي كردستان با بيان اينكه جوانان كامياراني داراي ظرفيت‌هاي فراواني در عرصه صنعت و كشاورزي هستند افزود: آنها بايد با شركت در اين مسابقات خود را به عنوان نخبه مهارتي به جامعه مهارت محور كشور معرفي كنند.

احمدي از پيگيري‌هاي لازم در راستاي ايجاد مركز علمي كاربردي زير نظر دانشگاه جامع خبر داد و گفت: قصد داريم با داير كردن اين مركز دوره‌هاي آموزشي در مقاطع كارداني و كارشناسي نيز برگزار كنيم.

وي آموزش افراد جوياي كار و افزايش سطح مهارت را مهم‌ترين هدف و اولويت سازمان فني و حرفه‌اي عنوان كرد و گفت: نظام آموزش مهارت و فناوري شامل آموزش‌هايي است كه با هدف ارتقاء و انتقال دانش كار، بهنگام كردن مهارت‌هاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره‌وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت طراحي و اجرا مي‌شود.

احمدي شناسايي ظرفيت و ايجاد اشتغال بر اساس آن در كنار آموزش اشاعه فرهنگ كار را ضروري خواند و تصريح كرد: برنامه‌ريزي‌هاي خاصي در اين راستا صورت گرفته كه اميدواريم هرچه زودتر به نتيجه برسد.

وي با بيان اينكه ارائه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي براي تمام اقشار جامعه امكان‌پذير است، گفت: با توجه به بالا بودن استعداد در ميان كار آموزان كامياران و وجود كار آموزاني مهمان از ساير شهرها و استان‌ها اين مركز شايسته تجهيز كامل امكانات است.

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي كردستان در پايان ضمن ابراز خوشنودي از عملكرد موفق كارگاه زندان كامياران افزود: كارگاه زندانيان كامياران از موفق‌ترين كارگاه‌هاي سطح استان است كه خوشبختانه بسترهاي لازم را براي بهره‌مندي زندانيان از آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در رشته‌هاي مختلف فراهم كرده است.

انتهاي پيام/79002/س40

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن