تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس مجمع نمايندگان كردستان:احقاق حقوق شهروندي معلولين مهم‌تر از كانديداتوري آنان در مجلس است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس مجمع نمايندگان كردستان:احقاق حقوق شهروندي معلولين مهم‌تر از كانديداتوري آنان در مجلس است
رئيس مجمع نمايندگان كردستان گفت: احقاق حقوق شهروندي معلولان بسيار مهم‌تر از تلاش براي كانديداتوري آنان در انتخابات مجلس شوراي اسلامي است.
به گزارش خبرگزاري فارس از قروه، حامد قادرمرزي شامگاه امروز در نشست با انجمن معلولان اين شهرستان، با بيان اينكه در مجلس شوراي اسلامي مخالف كانديداتوري نابينايان و كم‌بينايان نبود، افزود: من تنها اظهار كردم كه اين طرح براي معلولان در اولويت نيست.

وي با اشاره به اينكه الزام دولت به احقاق حقوق معلولان از جمله استخدام آنان در دستگاه‌هاي اجرايي و مناسب‌سازي اماكن عمومي در اولويت قرار دارد، تصريح كرد: ويژگي مشترك گروه معلولان تنها در انجام برخي كارهاست كه نيازمند تن جسماني است و اين به معناي ناتواني فكري آنها نيست.

قادرمرزي با معرفي خود به عنوان عضوي از انجمن معلولين، تصريح كرد: جامعه معلولين قروه، گروهي بسيار پوياست كه مراجعات آنان به دفتر بنده، تنها به دليل دغدغه جمعي معلولين و نه براي امور شخصي بوده است.

وي اين طرح را ، طرحي از روي حس ترحم برشمرد و افزود: اين طرح در واقع در قالب موافقت اهانت به معلولين بود.

رييس مجمع نمايندگان كردستان تصريح كرد: پشت پرده سياسي اين طرح، تنها براي پيشگيري از تغيير تركيب مجلس آينده بود كه از سوي يك طيف خاص در مجلس مطرح شد.

به گفته قادرمرزي، در اين طرح گفته‌اي خلاف حق و حقوق معلولين مطرح نشد اما با سياسي كردن آن، از آن طرحي خام و ناپخته ساختند.

وي تاكيد كرد: اگر هدف از ارائه اين طرح به مجلس، براي خدمت به معلولين بود، قطعا با آن موافقت مي‌كردم.

قادرمرزي افزود: يكي از اعضاي انجمن معلولين قروه را به عنوان مشاور در امور معلولين انتخاب مي كنم تا مشاوره هاي لازم را ارائه دهد.

اين نماينده مجلس افزود: از هزار و 331 شهر، هزار و 330 متر مسير ويژه تردد معلولين، مناسب‌سازي نشده است.

وي خاطرنشان كرد: در صورتي كه اين طرح به طور كامل و با درايت و تدبير بيشتري به مجلس ارائه شود و قصد بهره‌گيري سياسي از آن در كار نباشد، با آن موافقت خواهم كرد، هرچند كه اين حرف و حركت من در مخالفت با جامعه معلولان نبوده است.

وي در ادامه با انتقاد از زدن برچسب سياسي به همه امور در شهرهاي قروه و دهگلان، تصريح كرد: يكي از طرح‌هاي بزرگي كه نفع همه اقشار جامعه را در بردارد، احياي مجدد سازمان بودجه و برنامه‌ريزي است كه من از طراحان اصلي آن بودم اما اين كار بزرگ ناديده گرفته شد.

قادرمرزي گفت: با طرحي موافقت نكرده‌ام كه راي نياورد و مخالف طرحي نيز نبوده‌ام كه راي آورده باشد و همه اينها به دليل بررسي موشكافانه طرح‌ها و در نظر گرفتن آن با منافع مردم بوده است.

وي در پايان گريزي هم به مديران گذشته استان زد و افزود: در گذشته قدرت برخي مسئولان در استان را تا حدي بالا برده بودند كه كه به ديكتاتور اسلامي تبديل شده بودند.

وي در پايان افزود: اين اشخاص بودجه استان را جابه جا مي‌كردند در حالي كه اين امر برخلاف قانون بود.

انتهاي پيام/79009/ش40

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن