تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802548529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس مجمع نمايندگان كردستان:تحريم‌ها هزينه عزت نفس ملي ايرانيان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس مجمع نمايندگان كردستان:تحريم‌ها هزينه عزت نفس ملي ايرانيان است
رئيس مجمع نمايندگان استان كردستان در مجلس شوراي اسلامي خواستار انسجام فعاليت‌ها در خصوص بالفعل‌كردن توانمندي‌هاي استان در حوزه‌هاي اقتصادي و توليدي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، حامد قاردمرزي ظهر امروز در جلسه شوراي اداري استان كردستان در سنندج اظهار داشت: قرآن قانون اساسي همه ما مسلمانان بوده و بر اين اساس نيز بايد امانت‌ها را به اهلش سپرد.

وي به مبحث لايحه بودجه سال 93 اشاره كرد و افزود: پس از 12 سال شاهد ارائه لايحه‌اي با انضباط اقتصادي هستيم و اميد است با تحقق اهداف اين لايحه بتوان مشكلات و موانع پيش رو را كاهش داد.

قادرمرزي افزود: هرچند كه وضعيت استان در لايحه بودجه سال 93 نسبت به استان‌هاي ديگر بهتر است، اما با توجه به مشكلات پيش رو و بودجه انقباضي بدون شك در سال آتي مشكلاتي خواهيم داشت و مجمع نمايندگان استان مي‌خواهد كه استان توسعه و تعالي روزافزون داشته باشد.

رئيس مجمع نمايندگان مردم كردستان در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: تحريم‌ها هزينه عزت‌نفس ملي ايرانيان در برابر توطئه‌هاي دشمنان است و بدون شك هيچگاه مردم ايران عزتشان را با هيچ چيزي معامله نخواهند كرد.

قادرمرزي در ادامه سخنان خود به مديران استان توصيه كرد كه همواره پاسخگويي به مردم را در رأس امور خود قرار دهند چرا كه پشتوانه مردمي زمينه‌ساز تعالي و توسعه روزافزون است.

وي ابراز داشت: مديران بايد به مديريت‌ها با چشم مسئوليت بنگرند و نه قدرت و در اين راستا نيز حفظ كرامت انسان‌ها را همواره مدنظر قرار دهند.

رئيس مجمع نمايندگان استان كردستان در مجلس شوراي اسلامي در بخشي ديگر از سخنان خود به ضرورت توجه ويژه دستگاه‌هاي اجرايي به مبحث پژوهش و اختصاص اعتبارات پژوهشي به پژوهشگران و محققان استان اشاره كرد و افزود: بايد مديران كردستاني ارتباط خويش با بدنه كارشناسي، نخبگان و پژوهشگران دانشگاهي را روز به روز افزايش دهند.

قادرمرزي از عملكرد مديران حوزه اقتصادي استان از جمله جهاد كشاورزي، صنعت و معدن و بانك‌هاي عامل انتقاد كرد و گفت: بايد زمينه براي استفاده از توانمندي‌هاي استان در حوزه‌هاي مختلف و ترويج فعاليت‌هاي كارآفريني در استان فراهم شود و در اين مسير نيز صدا و سيما از ظرفيت‌هاي خود براي معرفي مشاغل مختلف به جوانان جوياي كار استفاده نمايد.

اين مسئول تصريح كرد: دستگاه‌هاي اجرايي موظفند با مردم با ديده احترام برخورد كنند و پيك تقاضاي جوانان تحصيلكرده براي حضور در ادارات دولتي را به حداقل برسانند.

قادرمرزي يادآور شد: نمايندگان مردم كردستان در مجلس شوراي اسلامي از مديران گزارش عملكرد نمي‌خواهند و انتظار مي‌رود كه مديران كل ادارات به شهرستان‌ها و روستاها رفته و سنندج‌نشيني را ترك كنند.

معاون مديريت توسعه و منابع انساني استاندار كردستان نيز در اين جلسه بيان داشت: كردستان از لحاظ نيروي انساني كارآمد و تحصيلكرده جزو استان‌هاي غني كشور بوده و با بهره‌مندي از اين توانمندي‌هاي انساني مي‌توان به تعالي روزافزون استان اميدوار شد.

آرش لهوني عنوان كرد: در كنار منابع انساني توانمند شاهد منابع غني طبيعي و موقعيت ويژه جغرافيايي هستيم كه با بالفعل كردن اين توانمندي‌ها مي‌توان توسعه پايدار استان را رقم زد.

وي از بيكاري و مهاجرت نيروي انساني كارآمد استان به ديگر نقاط كشور به عنوان مشكلات و چالش‌هاي پيش‌روي حوزه انساني استان نام برد و راه‌حل توسعه پايدار استان را در ايجاد اشتغال‌هاي پايدار عنوان كرد.

لهوني در پايان اذعان داشت: اهتمام جدي دولت يازدهم براي حل مشكلات و بالفعل‌كردن قابليت‌هاي استان فرصتي مغتنم را فراهم كرده‌است كه بايد با كمك و همدلي همه مديران استان و اجراي برنامه‌هاي راهبردي زمينه توسعه همه جانبه استان را فراهم كرد.

انتهاي پيام/79006/ن۴۰

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن