تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسائل و مشكلات شركت هاي بخش خصوصي بررسي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مسائل و مشكلات شركت هاي بخش خصوصي بررسي مي شود
اراك – خبرگزاري مهر: نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي از ارائه لايحه بودجه دولت به مجلس در هفته آينده خبرداد و گفت: قرار است در اين لايحه مسائل و مشكلات شركت هاي بخش خصوصي بررسي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن آصفري عصر روز چهارشنبه در حاشيه بازديد از كارخانه نورد آلومينيوم اراك افزود: در اين لايحه مسائل و مشكلات شركت هاي بخش خصوصي بررسي و در جهت حل اين موانع برنامه ريزي مي شود.

وي از صنعت آلومينيوم به عنوان يك بخش اثر گذار صنايع دراستان يادكرد و گفت: با توجه به صنعتي بودن استان شناسايي مسائل و مشكلات اين صنعت امري ضروري است تا با رفع اين موانع بتوانيم با توسعه آن به موفقيت هاي چشمگيري دست يابيم.

آصفري باتوجه به اينكه اين واحد توليدي در بخش خصوصي سازي يكي از شركت هاي موفق در بخش صنعت است گفت: توليدات و مسائل مربوط به توليد آلومينيوم در اين شركت بومي سازي شده و اين يك موفقيت براي استان است.

وي تامين مواد اوليه توليدات از عمده ترين مشكلات اين واحد توليدي دانست.

كارخانه نورد آلومينيوم در سال 1371 به بخش خصوصي واگذار شده و هم اكنون ظرفيت توليد سالانه 24 هزار تن انواع ورق هاي آلومينيومي را داراست.

نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي با جمعي از مسئولان استان امروز از واحد توليدي كارخانه نورد آلومينيوم اراك بازديد كرد و از نزديك با مسائل و مشكلات اين واحد توليدي آشنا شد.

كد خبر: 2198703

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۲۰:۰۰

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن