تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد معاون توسعه ارشاد از تئاترشهر بازسازي تئاترشهر دوازده ميليارد بودجه مي‌خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: بازديد معاون توسعه ارشاد از تئاترشهر بازسازي تئاترشهر دوازده ميليارد بودجه مي‌خواهد
معاون توسعه مديريت و منابع وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي عصر دوشنبه بيست‌و‌پنجم آذر ماه با حضور در مجموعه تئاتر شهرضمن بررسي ميزان نواقص فني و عمراني اين مجموعه در جريان دور تازه عمليات بازسازي آن قرار گرفت. قادر آشنا مدير كل هنرهاي نمايشي وزارت ارشاد بعد از اين بازديد دو ساعته در حضور علي‌اصغر كارانديش معاون توسعه مديريت و منابع وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و هيات همراه خاطرنشان كرد: مجموعه تئاترشهر به نوعي اعتبار تئاتر ايران است كه بايد هر چه زودتر و تا قبل از فرا رسيدن جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر نسبت به رفع معايب آن تلاش كرد.

صندلي‌ها‌ي تالار اصلي فقط براي چند دقيقه نشستن قابل تحمل است

آشنا افزود: صندلي‌هاي تالارهاي مختلف تئاترشهر، سرويس‌هاي بهداشتي و سيستم‌هاي ايمني و اطفاي حريق مجموعه بايد در فاز اول بازسازي مورد توجه قرار گيرد چراكه تحقق اين امر ضمن رضايتي كه براي هنرمندان به همراه خواهد داشت مي‌تواند ميزباني شايسته‌اي هم از تماشاگران داشته باشد. به جرات مي‌گويم كه ميزان عيب و خرابي صندلي‌هاي تالار اصلي به حدي است كه تماشاگر نمي‌تواند بيش از چند دقيقه نشستن روي آن را تحمل كند و اين از نجابت و شرافت تماشاگران تئاتر ما است كه تاكنون اين ميزان خسارت را تحمل كردند. آشنا گفت: اميدوارم با حضور معاونت توسعه مديريت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بتوانيم حداقل تا آغاز جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر در اواخر دي‌ماه فاز اول بازسازي مجموعه تئاترشهر را به سرانجام برسانيم و ديگر نگران هزينه‌اي كه تماشاگر براي ديدن تئاتر دلخواه خود مي‌كند، نباشيم. ضمن اينكه فضاي بيروني مجموعه هم اكنون در شان اين ساختمان زيبا و فرهنگي نيست و با اينكه دوستان ما در شوراي اسلامي شهر تهران و شهرداري تهران همكاري مساعدي با ما داشتند اما لازم است با همكاري همه دستگاه‌هاي فرهنگي شاهد بهبود وضعيت فضاي بيروني مجموعه باشيم.

تئاتر شهر در آستانه يك بحران و حادثه جدي است

جمالي مدير شركت عمراني پيكر نهاد هم در اين نشست كه در دفتر رياست مجموعه تئاتر شهر برگزار شد با بيان اينكه عمليات بازسازي تئاتر شهر يك سال و نيم زمان مي‌برد، گفت: متاسفانه طبقه پايين مجموعه خروجي بيرون ندارد و ناحيه داراي مشكلات بسيار جدي در زمينه‌هاي سرويس‌هاي بهداشتي، تاسيسات و مبلمان است كه بايد بيشتر از اينها به آن توجه كرد. ضمن اينكه بهره‌برداري همزمان هنرمندان از تالارها و ورود و خروج تماشاگر به مجموعه كار ما را به ميزان قابل توجهي كند كرده كه اميدوارم با حمايت‌هاي مالي و معنوي وزارت ارشاد و همكارانشان بتوانيم با تلاش بيشتري كارها را ادامه دهيم.

آقاي معاون فقط 32 روز تا آغاز جشنواره مانده است

اتابك نادري رييس مجموعه تئاتر شهر هم ضمن تقدير از حضور معاون توسعه مديريت و منابع وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي‌تصريح كرد: آقاي معاون دوست داشتم در اين روز خير مقدم رسمي خودم را به شما براي حضور در مجموعه اعلام كنم اما اجازه بدهيد اين خير مقدم رسمي را ضمن تقدير و تشكر از اين حضور صميمانه شما در مجموعه تئاتر شهر به آغاز جشنواره تئاتر فجر و زماني كه فاز اول بازسازي انجام گرفته موكول كنم چرا آن خير مقدم براي من و شما بسيار شيرين تر خواهد بود.

وي افزود: يك سري از اتفاقات در مجموعه تئاتر شهر پيرامون بازسازي وجود دارد كه بسياري از آن به رفاه تماشاگران بازمي‌گردد. بنابراين حتي اگر لازم باشد همه ما براي بهبود اوضاع شبانه روزي كار كنيم اين كار را انجام خواهيم داد. آقاي كارانديش متاسفانه يا خوشبختانه ما فقط سي‌و‌دو روز فرصت داريم كه فاز اول بازسازي مجموعه تئاتر شهر را تا جشنواره تئاتر فجر به اتمام برسانيم بنابراين من از همه دوستان و شما مي‌خواهم تا هر آنچه در حد امكانات وجود دارد نسبت به انجام امور حتي به طور موازي مساعدت‌هاي لازم را انجام دهيد.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن