تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820054004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خون شهيد مفتح نهال انقلاب اسلامي را تنومند تركرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خون شهيد مفتح نهال انقلاب اسلامي را تنومند تركرد
همدان- خبرگزاري مهر استاندار همدان گفت: خون شهيد مفتح نهال انقلاب اسلامي را تنومند تر كرد.

به گزارش خبرنگار مهر ،محمد ناصر نيك بخت عصر سه شنبه در شوراي برنامه ريزي استان و شهرستان همدان عنوان كرد: با حاكميت عقلانيت در تصميم گيري ها در كشور آينده روشني در انتظار ايران اسلامي است و دولت نيز كه با استقبال مردم با اين گفتمان مواجه شده است در حال رغم زدن موفقيت ها يكي پس از ديگري است.

وي ادامه داد: علي رغم شيطنت برخي كشورهاي دنيا قبول كرده است كه ايران ابر قدرت منطقه ايست و دنيا با گوش شنوا به خواسته هاي مردم ايران توجه كند و معاون نظارت راهبري رييس جمهور موافقت خود را براي اتمام طرح ساخت بيمارستان فوق تخصصي قلب فرشچيان را در سفر به تو يسركان اعلام كردند.

استاندار همدان با اشاره به اينكه اين بيمارستان 95 درصد پيشرفت فيزيكي دارد، اذعان داشت: شهيد مفتح از ياران امام خميني (ره) بوده و همه روشنفكران انقلاب اسلامي از مسجد قبا قيام كردند و اين شهيد نيز پس از پيروزي انقلاب به دنبال پياده كردن دستورات امام خميني در سطح جامعه بود.

نيك بخت اذعان داشت: وي در ايجاد وحدت بين حوزه ودانشگاه و ايجاد فضاي انسجام درآنها نقش موثري داشت و خدمات ارزشمندي را ارئه كرد و آناني كه سخنان وي را نافي اهدافشان مي ديدند اقدام به ترور اين شهيد كردند اما خون شهيد مفتح نهال انقلاب اسلامي را تنومند تر كرد.

وي با اشاره به اينكه فرزندان وي در كشورمان خدمتگذاران اثر گذاري هستند، افزود: استان همدان خواستگاه بشريت است اما متناسب با نام ونشان خود توسعه نيافته و مبناي توسعه در سه بخش گردشگري ،كشاورزي و توليد بايد مدنظر قرار گيرد.

استاندار همدان ادامه داد: در هر زمينه اي بايد عناصر اعتدال و توزيع عادلانه منابع كشور مدنظر مسئولان باشد و سهم شايسته تري از حقوق خود داريم و تامين آب شرب يكي از مهم ترين اولويت هاي استان است و همدان استان مستعدي است.

نيك بخت با اشاره به اينكه آموزش عالي در استان بايد توسعه يابد، اذعان داشت: شهرستان تويسركان معدن دين و ديانت است.

نماينده مردم تويسركان در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين شورا عنوان كرد: همدان دوازدهمين استان كشور در عدم توازن در توسعه يافتگي است و در اين بين نه جايگاه خوبي داريم ونه بد.

محمد مهدي مفتح اذعان داشت: برنامه پنجم توسعه نيز نتوانست توازن در توسعه را ايجاد كند.

كد خبر: 2197886

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۲۰:۰۹

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن