تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در همايش روز ملي حمل و نقل صورت گرفتافتتاح سامانه كارت بليت اتوبوسراني قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در همايش روز ملي حمل و نقل صورت گرفتافتتاح سامانه كارت بليت اتوبوسراني قزوين
سامانه كارت بليت اتوبوسراني قزوين با حضور استاندار قزوين در همايش روز ملي حمل و نقل رسماً به بهره‌برداري رسيد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين ظهر امروز در همايش روز ملي حمل و نقل كه در سالن اجتماعات سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد، در اين خصوص اظهار داشت: سازمان اتوبوسراني قزوين به منظور خدمت‌‌رساني مطلوب‌تر به شهروندان، با همكاري شهرداري و شوراي شهر با اعتباري بالغ بر پنج ميليارد و 700 ميليون تومان نسبت به خريد و نصب سامانه كارت بليت در اتوبوس‌ها اقدام كرده است.

محمدحسين ايرانخواه افزود: اين دستگاه متعلق به كشور كره بوده و در حال حاضر در 10 كشور آسيايي و اروپايي و سه شهر اصفهان، مشهد و اهواز نصب و راه‌اندازي شده است.

وي اضافه كرد: اين سامانه علاوه بهبود بخشيدن به سرعت پياده و سوار شدن مسافران، جابه‌‌جايي آنان در هر يك از ايستگاه‌هاي اتوبوس را از 750 نفر به يك‌هزار نفر افزايش مي‌دهد.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين با بيان اينكه سامانه كارت بليت در 242 دستگاه اتوبوس شهر قزوين نصب شده است، عنوان كرد: يك دستگاه در عقب اتوبوس و يك دستگاه در جلوي اتوبوس و يك مانيتور در مقابل راننده نصب شده است.

ايرانخواه تصريح كرد: اين مانيتور علاوه بر كمك به دريافت كرايه از مسافران، موجب ثبت تعداد مسافران، دادن اطلاعات به رانندگان از كاركردشان، ارسال اطلاعات داخل دستگاه از طريق بي‌سيم و وايرلس هر 48 ساعت به حساب بانكي رانندگان، اطلاع از خرابي اتوبوس از طريق بي‌سيم به مركز، اعلام تصادف و ارسال پيام به رانندگان مي‌شود.

وي بيان كرد: همچنين در اين مانيتور، تعداد مسافراني كه در هر ايستگاه پياده يا سوار مي‌شوند، از طريق GPS مشخص مي‌شود و سازمان اتوبوسراني مي‌تواند از اين طريق در راستاي ارائه خدمات بهتر به مسافران، برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام دهد.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين خاطرنشان كرد: با بهره‌برداري از اين سيستم روزانه 120 هزار نفر از خدمات آن بهره‌مند شده و مشكل پرداخت پول خورد براي سوار شدن به اتوبوس در سطح شهر برطرف مي‌شود.

ايرانخواه با بيان اينكه تاكنون 70 هزار نفر از شهروندان قزويني اقدام به خريد كارت بليت اتوبوس كرده‌اند، گفت: بر اساس آمارهاي موجود 60 درصد اين افراد را خانم‌ها و 40 درصد را آقايان تشكيل مي‌دهند.

اين مسئول با اشاره به بازسازي 100 دستگاه اتوبوس درون شهري در سال 91 عنوان كرد: در سال 92 نيز حدود 200 دستگاه اتوبوس بازسازي شده است و در حال حاضر 400 دستگاه اتوبوس و ميني‌بوس وظيفه جابه‌جايي دانش‌آموزان را برعهده دارند.

انتهاي پيام/77010/ق30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن