تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومين همايش وقف بزودي در تالار وحدت برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سومين همايش وقف بزودي در تالار وحدت برگزار مي شود
مشاور امور بانوان و دبير همايش وقف امروز در نشستي با عنوان نقش بانوان و توسعه و ترويج فرهنگ وقف برگزار شد گفت: امسال از 14 نفر بانوي خير در راستاي ترويج فرهنگ وقف تقدير خواهد شد .
معصومه فرزانه مشاور امور بانوان و دبير همايش وقف در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: يكي از برنامه هاي ملي اين هفته نقش بانوان در هفته وقف است كه در سال جاري از 14 بانوي فعال در اين زمينه تقدير كرديم.

وي ادامه داد: زنان در اين 30 سال نقش جاويداني از خود به يادگار گذاشتند بانوان هميشه جزء مباهات اين كشور هستند و از سرمايه جامعه محسوب مي شوند و مسئوليت خطيري در زمينه فرهنگ وقف ايفا مي كنند.

فرزانه تصريح كرد: ما درمورد مسائل وقف يك آسيب شناسي انجام داديم و در آن 3 گام را شناسايي كرديم كه بخش اول در زمينه زنان در خصوص فرهنگ وقف است كه با توجه به اينكه جامعه از اقشار مختلفي تشكيل شده است بايد يك آگاهي بخشي كلي به زنان داده شود و در بخش بعدي بايد يك نوع مدل سازي داشته باشيم و در بخش سوم بايد اين 3 گام نهادينه سازي شود.

وي تاكيد كرد: بانوان واقف هيچگاه نخواستند حتي ذره اي از وقفشان غير خالصانه باشد و هميشه وقف بانوان با تركيبي از شعور و اخلاص همراه بوده است.

فرزانه ياد آور شد: براي سومين بار متوالي همايشي با عنوان كار گاه علمي، پژوهشي و كار گروه فرهنگي و اجرايي وقف 14 دي با حضور جمعي از مبلغان و دانشگاهيان در تالار وحدت برگزار مي شود.

گفتني است سوم دي ماه كارگاهي با عنوان ترويج و تبليغ فرهنگ وقف با ايجاد يك كميته ارزيابي، انتخاب مي شود كه 12 نفر در 3 عرصه انتخاب مي شوند.

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن