تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803121955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحوم عسگراولادي براي برگرداندن سران فتنه به دامن انقلاب از هيچ تلاشي فروگذاري نمي‌كرد/ از عملكرد دولت يازدهم دفاع مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مرحوم عسگراولادي براي برگرداندن سران فتنه به دامن انقلاب از هيچ تلاشي فروگذاري نمي‌كرد/ از عملكرد دولت يازدهم دفاع مي‌كنيم
دبير كل جديد جبهه پيروان خط امام و رهبري با ابراز اميدواري نسبت به موفقيت دولت يازدهم گفت: دكتر روحاني خود به شرط خردگرايي، اعتدال و حركت‌هاي علمي به ميدان آمده است و ما نيز با پشتوانه‌هاي تحقيقات درست از عملكرد دولت يازدهم دفاع مي‌كنيم
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا باهنر" دبير كل جديد جبهه پيروان خط امام و رهبري در اولين نشست خبري جبهه متبوعش ضمن تسليت به مناسبت اربعين حسيني در توصيف وي‍ژگي‌هاي "مرحوم حبيب عسگراولادي" دبير كل پيشين اين جبهه اظهار داشت: عسگراولادي شخصيت كم نظير انقلاب اسلامي بود كه از زمان 15 سالگي مبارزه با رژيم طاغوت را شروع كرد چراكه وي تلاش مجدانه‌ همراه با مراجع عظام تقليد در آن زمان داشت و تلاش كرد كه اعدام امام(راحل) در آن زمان تبديل به تبعيد ايشان به نجف اشرف شود.

وي با بيان اين كه اگر عسگراولادي را تراز يك شخصيت مسلمان ولايي بگوييم اغراق نكرده‌ايم، اضافه كرد: اين مرحوم چه در زمان حضرت امام(ره) و چه در زمان مقام معظم رهبري سربازي با بصيرت، ديدگاهي عميق و براي خدمت به نظام و انقلاب آماده ركاب بود.

*مرحوم عسگراولادي براي برگرداندن سران فتنه به دامن انقلاب از هيچ تلاشي فروگذاري نمي‌كرد

باهنر با بيان اين كه مرحوم عسگراولادي همواره تفكرات نو و جواني داشت و از هدايت كسي نااميد نمي‌شد، ادامه داد: مرحوم عسگراولادي براي برگرداندن سران فتنه به دامن انقلاب و مردم از هيچ تلاشي فروگذاري نمي‌كرد.

دبيركل جبهه پيروان افزود: اميدواريم راه مرحوم عسگراولادي پر رهرو باشد كه قطعا جايگزيني براي ايشان نيست.

*جبهه پيروان حزب نيست بلكه يك ائتلافي انتخاباتي بود

دبير كل جبهبه پيروان خط امام و رهبري در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه آينده جبهه پيروان چگونه دنبال مي‌شود و آيا با جريان اصلاح طلب ديداري داشته‌ايد؟ گفت: بنده از ديدار با حزب اصلاح طلب اطلاعي ندارم و اگر بخواهيم تعريفي از عملكرد جبهبه داشته باشيم بايد بگويم جبهه يك ائتلافي براي انتخابات بود كه عملكرد حزبي نداشت و تنها در زمان انتخابات ظهور و بروز داشت.

وي با بيان اينكه جبهه پيروان با همدلي و همراهي مانند ساير احزاب واحدهاي متنوع فرهنگي، سياسي را داشت، تصريح كرد: اعضاي اين جبهبه عمدتا حقوقي هستند و كساني را شامل مي‌شوند كه تشكل‌هايي صد درصد سياسي يا صنفي سياسي بوده ‌اند ازجمله حزب موتلفه كه كاملا حزب سياسي است و جامعه‌ي اسلامي مهندسين كه حزبي صنفي - سياسي را تشكيل مي‌دهد.

*تحت عنوان جبهه هنوز مكان و واحد اجرايي نداريم

وي پيرامون آينده جبهبه و رويكرد متناسب با آن اضافه كرد: جبهه پيروان مي‌تواند هم به صورت يك ائتلاف باقي بماند و يا ممكن است رويكرد و كاركرد حزبي داشته باشد كه اين مهم هيئت اجرايي قوي و دفاتر استاني احتياج دارد بنابراين ما تحت عنوان جبهه هنوز مكان و واحد اجرايي نداريم.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين با بيان اينكه اگر جبهه پيروان تبديل به حزب شود بايستي اعضاي حقوقي بعضي از اختيارات خود را به جبهه بدهند، اظهار داشت: اگر اعضاي حقوقي اختياراتشان را در جبهه متمركز كنند جبهبه به صورت كاركرد حزبي پيش مي‌رود و دادن اختيارات تناقص ايجاد نمي‌كند.

*برتري تشكل جبهه اصولگرايان كشور عملا جبهه پيروان است

باهنر با بيان اينكه به عقيده بنده تنها فعاليت انتخاباتي كافي نيست، گفت: جبهه سيزده عضو اصلي دارد كه همه‌ي آنها از وزارت كشور پروانه فعاليت را دريافت كرده‌اند بعلاوه دو عضو ناظر دانشجويان و دانشگاهيان كه تلاش مي‌كنيم جهت تامين امكانات مادي، حقوقي و فرايندي جبهه آن را به سمت كاركرد حزبي هدايت كنيم اما هم اكنون تبديل جبهه به حزب در دستور كار نيست.

*تمام جريانات سياسي بايد بر اساس قانون فعاليت كند

نايب رئيس مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه شما به عنوان دبير كل جبهه پيروان و جامعه اسلامي مهندسين سهم گروه‌هاي سياسي براي تداوم و آرامش بين گروه‌هاي مختلف سياسي را چه مي‌دانيد؟ گفت: شرط كلي اين است كه احزاب و جريانات سياسي در چارچوب قانون فعاليت كند چرا كه اين مهم يك شرطي است كه در همه‌ي حكومت‌ها رعايت مي‌شود در اين ميان حتي ممكن است جرياني هم نقد داشته باشد اما اين نقدمجوزي براي شكستن قانون نيست.

وي ادامه داد: حتي بزرگترين مجري كشور نيز مي‌تواند قوانين را نقد كند اما اجازه تصدي از قانون را ندارد پس از اين شرط طبيعي و علمي ما از هر نوع همكاري استقبال مي‌كنيم بنده معتقدم رقابت بايد وجود داشته باشد و اين رقابت نبايد بهانه‌ي براي جلوگيري از رشد موفقيت ايجاد كند، بنابراين رقابت‌ها نبايد رقابت حذفي باشد.

*حذف رقبا توسط احزاب افتخار نيست

باهنر با اشاره به تلاش رقباي جريانات سياسي اضافه كرد: احزاب اگر فكر كنند رقباي ضعيف دارند و بر آنها پيروز شوند افتخار نيست چرا كه در يك رقابت سالم رقبا بايد قدرتمند باشند.

باهنر با بيان اينكه امكان حذف جريانات سياسي در كشور وجود ندارد، تصريح كرد: زماني كه در كشور بحث حذف يك جريان سياسي بود بنده اعتقاد داشتم كه اگر چه فعاليت‌ها ممكن است زير زميني باشد اما قابل هضم نيست.

وي با بيان اينكه برخي به من انتقاد مي‌كردند چرا از اصلاح طبان براي فعاليت و ميدان‌هاي رقابتي دعوت مي‌كنيد گفت: با حمايت مجلس و دولت و قوه قضاييه همه بايد به اختيارات قانوني خود بسنده كرده و به وظايف خود عمل كنيم.

* قانون اساسي ما تفكيك قوا را براي هگرايي آماده كرده است

باهنر با تاكيد بر اينكه قانون اساسي تفكيك قوا را براي همگرايي و هم افزايي و نه تقابل آماده كرده است، ادامه داد: اگر قوا به وظايف و اختيارات خود پايبند باشد قاعدتا مجلس نيز حمايت مي‌كند.

*از عملكرد دولت يازدهم دفاع مي‌كنيم

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با ابراز اميدواري نسبت موفقيت دولت يازدهم تاكيد كرد: دكتر روحاني خود به شرط خردگرايي، اعتدال و حركت‌هاي علمي به ميدان آمده است و ما نيز با پشتوانه‌هاي تحقيقات درست از عملكرد دولت يازدهم دفاع مي‌كنيم البته در سياست‌هاي كلي نظام موظفيم كه درچارچوب عمل كنيم.

اين خبر در حال تكميل است ....

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن