تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819457779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير راه : شناور شدن قيمت بليت قطار در برخي مسيرها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: وزير راه : شناور شدن قيمت بليت قطار در برخي مسيرها
تهران/ واحد مركزي خبر/ اقتصادي 1392/09/26
وزير راه و شهرسازي از شناور شدن قيمت بليت قطارها در برخي مسيرها خبر داد و گفت : قطارهاي مسافري از اول سال تقاضاي افزايش قيمت داشت كه اخيرا موافقت شده است.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر ، عباس آخوندي در نشست خبري به مناسبت هفته حمل و نقل گفت : با توجه به نرخ تورم و مشروط به افزايش سطح خدمات، وجود پزشك در قطار و اعمال جريمه براي تاخيرها ، با افزايش قيمت‌ها موافقت شده است.
آخوندي تصريح كرد: شركت راه آهن در برخي مسيرها ، نرخ بليت‌ها را شناور كرده است و تخفيف 30 درصدي هم براي افرادي كه يك ماه زودتر پيش خريد كنند، در نظر گرفته شده است.
وي خواستار فعاليت بخش خصوصي در توسعه ناوگان هاي مسافري پس از ازادسازي قيمت بليت شد و گفت: در ناوگان ريلي حدود 1600 واگن فعال است و بايد براي 2200 واگن جديد سرمايه گذاري كنيم.
وي در باره تفكيك وزارت راه و شهرسازي هم گفت : موضوع تفكيك بخش مسكن و حمل و نقل را مطرح كرده ام.
آخوندي گفت : در كشورهاي اروپايي بخش مسكن و حمل و نقل با هم تركيب شده اما در آمريكا بخش مسكن و حمل و نقل از هم جداست كه هر كدام مزايا و معايبي دارد.
آخوندي اضافه كرد: از اوايل دهه 70 قرار شد در اطراف تهران شهرهاي جديد ايجاد شود، بنابراين اگر ادغام وزارت راه و شهرسازي در آن زمان رخ داده بود قبل از ساخت شهرهاي جديد بايد مترو به اين شهرها مي‌رسيد.
وي افزود : در دنيا كلانشهرها شهرهاي ادواري با دسترسي‌هاي سريع دارد اما در شهرهاي اقماري كلانشهرهاي ايران رعايت نشده است.
وي گفت : از منظر توزيع جمعيت و فعاليت در سرزمين
، ادغام وزارت راه و شهرسازي خوب است
صدا و تصوير دارد

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن