تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819691943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لطفي خبر داداعلام برگزيدگان دومين مسابقه آسماني‌ترين پيامك


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: لطفي خبر داداعلام برگزيدگان دومين مسابقه آسماني‌ترين پيامك
مدير روابط عمومي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: برگزيدگان دومين مسابقه آسماني‌ترين پيامك پس از ۳ مرحله داوري معرفي شدند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، بيژن لطفي مدير روابط عمومي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: داوري مسابقه آسماني‌ترين پيامك در 3 مرحله انجام شد و پيامك‌هاي برگزيده انتخاب و نفرات اول تا پنجم حائز سهميه عمره شدند.

وي افزود: در مرحله اول داوري پيامك‌ها با مضمون كلي و معمولي از ميان پيامك‌هاي ادبي كه بيانگر حالات متقاضيان عمره در زمان قرعه‌كشي بود، جدا شد و پس از آن پيامك‌هاي باقيمانده بر اساس 3 معيار ايجاد، بيانگري و اثرگذاري داوري شدند، ‌كه از ميان 50 پيامك كه حائز بالاترين امتياز شده بودند، 10 پيامك مورد بازبيني مجدد قرار گرفت كه در اين مرحله 5 پيامك به عنوان برندگان مسابقه انتخاب شدند.

وي درباره مضمون پيامك اول گفت: «او با خواب خاطراتمان را به نويد زيارت خانه خدا خوش كند و كرد. او با خنده خواست خاطرم را از اعتقاد به رويا نزدايد و زدود. او با اميد خواست نااميد نشوم ولي شدم او اينك با بغض سنگيني در حال خلق صورتي از خانه خدا است. با نگاه به او، با نوميدي به اين فكر مي‌كنم كه ديگر حتي به روياهاي صادقانه هم نمي‌شود اعتماد كرد».

به گفته مدير روابط عمومي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان پيامك دوم عبارت بود از «مرغ دلم پر كشيده بود سوي حرم، كاش مي‌شدم مهمان صاحب حرم. صبح روي قرعه‌كشي رو به گنبد طلايي‌شون كردم و گفتم، يا ضامن آهو چقدر دلنشين مي‌شه اگر از كنار قبر مادرتون حضرت زهرا(س) بگم السلام عليك يا علي‌ابن موسي‌الرضا مرتضي، همه گفتند محاله ولي من دلم خوشه به محالات شما».

وي درباره مضمون پيامك سوم خاطرنشان كرد: «داشتم فكر مي‌كردم چه بنويسم ديدم همه اينها بهانه است تا خدا هر كه را خودش دعوت كرده به نحوي بپذيرد، فقط گفتم الهي افوض امري عليه».

به گفته لطفي پيامك چهارم عبارت است از «به خود خدايي كه بينايي چشمامو در جواني ازم گرفت قسم مي‌خورم بجز گشتن به دور خانه‌اش هيچ آرزويي در اين دنيا ندارم، منو از اين آرزو محروم نكنيد».

وي درباره مضمون پيامك پنجم گفت: «آرزوي يار دارم، چاره پروانه چيست؟ از قلم افتاده‌ام، تكليف اين ديوانه چيست؟ گيرم از بي‌مايگي جا مانده‌ام از كاروان، آري مانده‌ام پس لطف صاحب‌خانه چيست؟ بي‌سروپاو گدايم، لطف كن راهم بده تا برايت بازگويم درد اين بي‌خانه چيست».

لطفي در ادامه گفت:‌ با توجه به اينكه براي داوري اين مسابقه همچون سال گذشته نهايت توجه صورت پذيرفته است و هيئت 5 نفر داوران بر روند مسابقات نظارت داشته است، از شركت‌كنندگاني كه در اين مسابقه برگزيده نشده‌اند، خواستاريم نظرات خود را در خصوص اين مسابقه در شبكه اجتماعي زمزم منتشر كنند و با حضور و فعاليت در اين شبكه و شركت در مسابقات بعدي مقدمات حضور خود را در سرزمين وحي فراهم سازد.

لازم به ذكر است، برگزيدگان حتما مي‌بايست از متقاضيان عمره دانشگاهيان باشند كه در سال جاري در سامانه عمره دانشگاهيان ثبت‌نام كرده باشند.

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن