تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804100367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با وجود انتقاد اعضاي شوراي شهر به پروژه ايران زمين؛ دبير: اجازه دهيد پروژه ايران زمين ساخته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: با وجود انتقاد اعضاي شوراي شهر به پروژه ايران زمين؛ دبير: اجازه دهيد پروژه ايران زمين ساخته شود
آنچه كه امروز شاهد آن هستيم ايجاد ترك‌هاي جديد در منازل مسكوني اطراف پروژه و نشستهاي جديد درخيابان ايران زمين است قرار بود شمعهايي براي تقويت گود برداري انجام شده به كار گذاشته شود اما عملياتي نشد. با وجود انتقاد اعضاي شوراي شهر به پروژه ايران زمين؛ دبير: اجازه دهيد پروژه ايران زمين ساخته شود


ايلنا: در جلسه علني امروز بار ديگر پرونده ايران زمين تخلفات محرز آن مورد انتقاد اعضاي شوراي شهر واقع شد كه در اين باره نشست زمين و ايجاد تركهاي جديد در بخشهاي مختلف مطرح شد با اين وجود عليرضا دبير معتقد است؛ آنچه كه در اين پروژه اهميت دارد اين است كه پر كردن اين گودال زمان زيادي مي‌برد از اين رو شورا بايد حداقل اجازه بدهد كه مالك طبقه صفر تا صفر آن را تكميل كند.

به گزارش خبرنگار ايلنا: در جلسهٔ علني امروز، نسبت به گود برداري از پروژه ايران زمين اعضا تذكرات جديدي را عنوان كردند.

اقبال شاكري عضو كميسيون شوراي شهر در اين باره گفت: مالك اين پروژه مصوبات شوراي شهر را به نحو مطلوب اجرايي نكرده است و هم اكنون با يك گود برداري عظيمي در منطقه ۲ مواجه هستيم از اين رو شهردار منطقه دو تهران بايد تمهيدات لازم را انجام دهد.

وي با اشاره به لغو مصوبه كمسيون ماده ۵ در باره اين پروژه گفت: لغو اين مصوبه نبايد مو جب متزلزل شدن تمهيدات ايمني لازم شود.

محسن سرخو ديگر عضو كميسيون عمران دراين باره اظهار كرد: آنچه كه امروز شاهد آن هستيم ايجاد ترك‌هاي جديد در منازل مسكوني اطراف پروژه و نشستهاي جديد درخيابان ايران زمين است قرار بود شمعهايي براي تقويت گود برداري انجام شده به كار گذاشته شود اما عملياتي نشد.

وي گفت: با بارندگي‌هاي جديد، خيابان‌هاي منتهي به ايران زمين نشست‌هاي جديدي كرده است كه بسيار خطرناك است.

"عليرضا دبير"، ديگر عضو شوراي شهر نيز در باره اين پروژه افزود: كاري به باطل شدن مصوبه كميسيون ماده ۵ ندارم سوالم اينجاست كه ما به كميسيون عمران و شهر سازي تهران اعتقاد داريم يا نه؟

وي ادامه داد: پروانه اين پروژه هنوز باطل نشده است، وزير مسكن نيز تصميمي مبني بر لغو مصوبه كميسيون ماده ۵ داشته است آنچه كه در اين پروژه اهميت دارد اين است كه پر كردن اين گودال زمان زيادي مي‌برد از اين رو حداقل اجازه دهيم كه مالك، طبقه صفر تا صفر آن را تكميل كند در اقع بايد با ايمن سازي يك تصميم مديريتي براي اين پروژه گرفته شود.

احمد مسجد جامعي در اين باره گفت: دو كميسيون عمران و شهرسازي شورا نسبت به خطرناك اين پروژه گزارش دادند، از شهرداري نيز مي‌خواهيم كه نسبت به ايمن سازي و مقاوم سازي اين پروژه اقدامات لازم را ا نجام دهد. تا ترك‌ها بيشتر نشود. شورا نيز حتما اين موضوع را پيگيري خواهد كرد.

وي گفت: آنچه كه اهميت دارد اين است كه دوستانم در دولت با شوراي شهر هماهنگ باشند.

عليرضا دبير در واكنش به صحبت‌هاي مسجد جامعي گفت كه با اين تصميم كسي كار نمي‌كند بايد تصميم مديريتي گرفته شود كه مسجد جامعي در پاسخ گفت شورا سه بار درباره اين پروژه گزارش تهيه كرده است و براي اولين بار است كه منشا اثر شده است با اين حال تذكرات خود را به صورات كتبي ارائه دهند تا نسبت به مقاوم سازي گود برداري اقدامات انجام شود.

عليرضا دبير بار ديگر با صداي بلند گفت: براي مقاوم سازي كاري انجام نمي‌شود و پرونده تا به دادگاه كشيده نشود اتفاقي نمي‌افتد كه مسجد حامعي گفت: با بيان اينكه بهتر است اين موضوع پايان يابد گفت: شورا تاكيد بر مقاوم سازي دارد و شهرداري تهران بايد هزينه آن را پرداخت كند.

در پايان حييب كاشاني خطاب به دبير گفت: شما خيالتان راحت شود، بحث گود برداري قانون دارد و شهرداري تهران موظف است براي مقاوم سازي گام بردارد و هزينه آن را از مالك دريافت كند.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن