تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس كميسيون شهرسازي شوراي شهر تهران در گفت‌وگو با فارساجراي پروژه ايران‌زمين از ابتدا اشتباه بود/ از اين پس اجازه اين‌گونه پروژه‌ها را نمي‌دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس كميسيون شهرسازي شوراي شهر تهران در گفت‌وگو با فارساجراي پروژه ايران‌زمين از ابتدا اشتباه بود/ از اين پس اجازه اين‌گونه پروژه‌ها را نمي‌دهيم
رئيس كميسيون شهرسازي شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اينكه اجراي پروژه ايران زمين از ابتدا اشتباه محض بود، گفت: از اين پس شورا نظارت لازم را بر پروژه‌ها خواهد داشت و اجازه اجراي اين‌گونه پروژه‌ها را در سطح شهر نخواهيم داد.


محمد سالاري در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس با اشاره به اينكه در جلسات گذشته شوراي شهر اكثريت اعضاء بر لغو پروژه ايران زمين تاكيد داشته‌اند، اظهارداشت: در اين زمينه نيز شاهد تعامل وزير راه و شهرسازي بوديم كه اميدواريم اينگونه تعاملات در آينده نيز ادامه داشته باشد.

وي تصريح كرد: متاسفانه به دلايلي كه در آينده نزديك آنها را اعلام خواهيم كرد پروانه پروژه ايران زمين صادر شده بود و باعث بوجود آمدن مشكلات عديده‌اي براي ساكنين اين منطقه شده بود.

رئيس كميسيون شهرسازي شوراي اسلامي شهر تهران خاطرنشان كرد: پس از اتفاقات چندماهه اخير، اعضاي شوراي شهر مصمم شدند كه جلوي ادامه اين پروژه را بگيرند كه خوشبختانه پس از برگزاري جلسات متعدد، كميسيون شوراي عالي شهرداري تصميم بر لغو مجوز پروانه ايران‌زمين را داد.

وي با اشاره به اينكه اجراي پروژه ايران‌زمين از ابتدا اشتباه بود گفت: از اين پس مجوز اينگونه پروژه‌ها را در تهران نخواهيم داد چرا كه اينگونه پروژه‌ها جز دردسر و ايجاد مشكل براي شهروندان و ساكنين چيز ديگري ندارد.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن