تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804022919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«سه‌شنبه‌هاي وبلاگي»دقايقي در قبر/ جواني «روحاني» در دوكوهه/ ارائه سند يك نماينده در رد خزانه خالي/ قدم به قدم با زائران پياده اربعين اباعبدالله(ع)+تصاوير


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «سه‌شنبه‌هاي وبلاگي»دقايقي در قبر/ جواني «روحاني» در دوكوهه/ ارائه سند يك نماينده در رد خزانه خالي/ قدم به قدم با زائران پياده اربعين اباعبدالله(ع)+تصاوير
از تجربه يك حضور چند دقيقه‌اي در قبر تا تصوير منتشر نشده رئيس جمهور كشورمان در پادگان دوكوهه و ارائه سند از سوي مهدي كوچك‌زاده در بررسي اظهارات دولت در خصوص خالي بودن خزانه؛ با ما همراه باشيد با «سه‌شنبه‌هاي وبلاگي» اين هفته.


شهر وبلاگ‌ها ساكناني خوش‌نشين دارد، فقط كافيست تا چند روزي را ميهمان اهالي ميهمان‌نواز اين شهر شوي؛ هر خانه با چراغي روشن، خود را براي پذيرايي از ميهمانان آماده كرده است.

اگرچه زبان مردم اين شهر با هم تفاوت دارد اما صدايشان يكي است؛ اين شهر هر روز شلوغ‌تر مي‌شود؛ افرادي خانه‌ها‌يشان را رها مي‌كنند اما تعداد بيشتري به قصد بنا كردن منزل جديد راهي اين شهر مي‌شوند.

مردم، مهرباني‌ها و تجربه‌هايشان را بدون اندكي توقع با همشهري‌هاي خود به اشتراك‌ مي‌گذارند؛ اينجا در بيان بايدها، رودربايستي معنا ندارد و در هيچ خانه‌اي به روي ميهمان بسته نيست.

سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس، در نظر دارد تا هر سه‌شنبه منتخب مهم‌ترين و بهترين مطالب وبلاگ‌نويسان كشور را در قالب گزارش «سه‌شنبه‌هاي وبلاگي» در معرض ديد مخاطبان اين خبرگزاري قرار دهد.

از اين پس قرار ما سه‌شنبه‌هاي هر هفته با سه‌شنبه‌هاي وبلاگي براي قدم زدني كوتاه با وبلاگ‌نشينان...

قدم به قدم با زائران پياده اربعين اباعبدالله(ع)+تصاوير

شايد تابحال خودتان مسافر بوده‌ايد؛ شايد هم وقتي به استقبال مسافري رفته‌ايد و پاي خاطراتش نشسته‌ايد برايتان گفته باشد؛ از نجف تا كربلا با قلب ميليون‌ها زائر سنگفرش مي‌شود، شايد به اين دليل باشد كه برخي در اين مسير كفش‌هاي خود را درمي‌آورند.

اينكه در اين سه روز پياده روي زائران اباعبدالله (ع) چه مي‌خورند؟ كجا مي‌خوابند؟ مريض شدند چه مي‌كنند؟ بياييد باهم پاي خاطرات يك زائر بشينيم، زائري كه از لحظه، لحظه سفر خود گفته است؛ شايد شما هم يك روز مسافر شديد؛ براي خواندن اين خاطرات از وبلاگ وادي به ادامه مطلب برويد.

ادامه مطلب...

بزرگترين حماسه اجتماعي جهان با مغناطيس حسيني

قرار است بزرگترين راهپيمايي ضداستكباري جهان رقم بخورد؛ حتي اگر بسياري نخواهند تصويرگر اين رويداد بزرگ باشند، قلب‌ها تندتر مي‌زند و نفس‌ها به شماره افتاده است... وعدگاه آزادگان نزديك است؛ راستي چند روز تا به اربعين مانده؟

وبلاگ سرزمين شلمچه از ماهي نوشته است كه بسياري قصد دارند تا آن را پشت ابر پنهان كنند: «امروزه حتي رسانه‌هاي وابسته به سرويس‌هاي جاسوسي آمريكا و رژيم صهيونيستي كه ايام اربعين را در مسيرهاي منتهي به كربلا رصد مي‌كنند، اذعان كرده‌اند زائران حضرت اباعبدالله(ع) در روز اربعين به حدود 20 ميليون نفر مي‌رسند.»

ادامه مطلب...

خواب راحت فرزند شهيد مدافع حرم در كنار مزار پدر+عكس

فيلم تشيع پيكر شهيد علي شبيب محمود را ديده‌ايد؟ صداي كودكي كه مردانه و بلند فرياد مي‌زند لبيك يا زينب (س) و جمعيت حاضر تكرار مي‌كنند؛ كودك خردسال فرزند شهيد است؛ صدايش نمي‌لزرد و مثل پدر لباس رزم پوشيده...

فرزند شهيد مقاومت و ايستادگي خود را به رخ مي‌كشد؛ و شبانه به دور از نگاه‌هاي نامحرم به مكاني مي‌رود كه به پدر نزديكتر باشد؛ تا شايد با وي درد و دل كند؛ جايي كه اشكش را كسي جز پدر نبيند.

ادامه مطلب...

خزانه خالي يعني چه+سند

مهدي كوچك‌زاده در وبلاگش به اظهارات رئيس جمهور در خصوص خالي بودن خزانه اشاره كرد و همچنين در اين زمينه سندي ارائه داد: از آنجا كه من نتوانستم نحوه تعيين و محاسبه عدد و رقم‌هاي رئيس‌جمهور در خصوص خالي بودن خزانه را دريابم به آرشيو نامه‌هايي كه به صورت هفتگي وزير اقتصاد در آنها گزارش ورودي و خروجي خزانه را به مجلس ارائه مي‌كند، مراجعه كردم.

ادامه مطلب...

تصوري كه مردم آمريكا از ايران دارند

به نظر شما مردم آن سوي دنيا در خصوص ايران چگونه فكر مي‌كنند؟ كشورمان را چقدر مي‌شناسند؟ بهترين روش براي دانستن اين پرسش‌ها اين است كه پاي صحبت و خاطرات يك ايراني ساكن آمريكا بنشينيد؛ يك ايراني مقيم آمريكا در وبلاگ عصر وارثين نوشت: همان‌طور كه قاره‌ آمريكا از نظر جغرافيايي توسط بزرگترين اقيانوس‌ها محاصره شده؛ به نظر مي‌رسد مردمش نيز از لحاظ خبري در يك جزيره‌ دور افتاده واقع شده‌اند.

ادامه مطلب...

شهيدي كه مانند سيدالشهدا(ع) به شهادت رسيد+عكس

8 سال دفاع مقدس شايد همان 8 ساعت روز عاشورا بود؛ شايد هم شب‌اش شايد هم شام غريبانش... فرزندان روح‌الله يك به يك به رسم اربابشان براي دفاع از مرزهاي ايمان و كشورشان سر دادند؛ وبلاگ سپهر حزب‌الله خاطره‌اي از نحوه شهادت يكي از رزمندگان را آورده است: صداي مناجات‌هايش را مي‌شنيدم، بعد از مدتي كه مقداري از حجم آتش دشمن كم شد، متوجه شدم كه ديگر از آن سمت، نجواي يا رب، يا رب به گوش نمي‌رسد. به طرف سنگر حركت كردم. تركشي به گردن او اصابت كرده و سرش را كاملاً متلاشي كرده بود.

ادامه مطلب...

تصاوير منتشر نشده‌ «روحاني» در دوكوهه

شايد كمتر به حضور رئيس جمهور كشورمان در دوران دفاع مقدس اشاره‌ شده است؛ وبلاگ پژوهشگر و مردم شناس انقلاب تصاويري از حضور رئيس‌جمهور كشورمان در دوران دفاع مقدس در دوكوهه را منتشر كرد؛ نظرات خوانندگان اين مطلب را از دست ندهيد.

ادامه مطلب...

يادمان رفته است «زن» هستيم!

«خشم زن مانند الماس است مي‌درخشد اما نمي‌سوزاند»؛ «زن تاج سر آفرينش است، او شريك زندگي و يار ساعات درماندگي است»؛ «منشأ هر كار بزرگي زن است، زن كتابي است كه جز به مهر و محبت خوانده نمي‌شود»؛ اينها تنها چند جمله كوتاه از بزرگان در خصوص زيباترين خلقت آفرينش است.

اگرچه فضاي كار و فعاليت‌هاي اجتماعي زنان نسبت به گذشته تغيير كرده است؛ اما زنان نبايد فراموش كنند كه آنها همچنان زيباترين خلقت آفرينش هستند.

وبلاگ دختري با هزاران دغدغه در خصوص روند تأثيري كه تغيير جايگاه اجتماعي بر شخصيت و وظايف زنان مي‌گذارد، نوشت: ما زن‌ها خيلي كارهاي بزرگ زنانه داريم كه از آن غافليم؛ اين روزها كه مي‌دويم براي اثبات خودمان، يادمان رفته است كه زن هستيم و كارهايي كه ما بايد انجام دهيم هيچ مردي نمي‌تواند انجام بدهد.

ادامه مطلب...

دقايقي در قبر ...

«داخل قبر دنيايي دارد؛ چيزي بين خوف و رجا؛ در آن باريكه، بايد ميت را در آغوش بگيري و در جايگاه ابدي‌اش بخواباني؛ حالا نوبت به مهم‌ترين كار مي‌رسد و آن باز كردن بند كفن و درآوردن سر از كفن و خواباندن آن بر روي خاك است»؛ براي خواندن خاطره خواندني ميثم رشيدي مهرآبادي به ادامه مطلب برويد.

ادامه مطلب...

نگاهي به برگزاري نوزدهمين نمايشگاه الكامپ تهران/ از «الكامپ» چه مي‌خواهيم؟

نوزدهمين نمايشگاه الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي، «الكامپ» با تمام نقاط قوت و ضعف‌اش برگزار شد؛ وبلاگ يك جامعه گرد در خصوص نحوه برگزاري اين نمايشگاه نوشت: آشنايي با شركت‌هاي كوچك كه با هدف‌هاي بزرگ راه اندازي شده‌ و در راستاي اهدافشان پيش رفته‌ و توانسته‌اند براي گلوگاه‌هاي IT كشور راهكار عملي ارائه كنند از مباني نمايشگاه الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي است.

ادامه مطلب...

لبخند هم جواب نداد!

وبلاگ آهستان طي مطلبي به بررسي نتيجه مذاكرات ژنو پرداخت: «امروز با تعهدشكني آمريكا مردم متوجه مي‌شوند كه ريشه مشكلات كجاست؟ اينكه دشمني آمريكا،ناشي از اخم دولت قبلي نبود كه با لبخند دولت فعلي به دوستي تبديل شود. هيچ اخم و لبخندي هم نمي‌تواند سياست‌هاي بلند مدت آنها را تغيير بدهد.»

ادامه مطلب...

وبلاگ خود را به ما معرفي كنيد

بازگشت به صفحه نخست گروه فضاي مجازي

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن