تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری 470 کرسی آزاد اندیشی در حوزه‌های علمیه خواهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد؛
برگزاری 470 کرسی آزاد اندیشی در حوزه‌های علمیه خواهران خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهرانگفت: 470 کرسی آزاد اندیشی در سال 91 در حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شد که چاپ چکیده مباحث کرسی‌های برگزار شده هر سال در دستور کار معاونت پژوهش قرار دارد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود خالقی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، با بیان این‌که در حوزه علمیه خواهران 18 هزار و 243 تحقیق پایانی در سطح 2 ارائه شده است، گفت: در سطح سه حوزه علمیه خواهران نیز 394 پایان نامه دفاع شده است.
وی با اشاره به این‌که بیشترین موضوع پایان نامه‌ها و تحقیق و پژوهش در سطح دو در زمینه قرآن و حدیث، اخلاق و مسائل اجتماعی است، ابراز کرد: تفسیر قرآن، سیره معصومان(ع) و مسائل فقهی و حقوقی نیز از جمله موضوعاتی است که در سطح سه مورد توجه طلاب خواهر قرار می‌گیرد.
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اهمیت پژوهش در حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در حوزه‌های علمیه، سال 90 با عنوان هر طلبه یک پژوهشگر، سال 91 گسترش فرهنگ پژوهش و سال 92 پژوهشگری نوین نام گذاری شد.
خالقی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه نهضت آزاد اندیشی، اظهار کرد: در سال 91 برنامه فراگیر آیین آغاز نهضت آزاد اندیشی در حوزه‌های علمیه خواهران به اجرا درآمد.
وی ادامه داد: 470 کرسی آزاد اندیشی در سال 91 در حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شد که چاپ چکیده مباحث کرسی‌های برگزار شده هر سال در دستور کار معاونت پژوهش قرار دارد.
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران ابراز کرد: امسال نیز کرسی‌های آزاد اندیشی در دستور کار قرار دارد که مدیریت و اجرای آنها بر عهده مدارس علمیه سراسر کشور است.
خالقی با بیان این‌که ششمین دوره جشنواره علامه حلی در حال برگزاری است، ابراز کرد: جشنواره علامه حلی هر سال به منظور تقویت انگیزه پژوهشی و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود و امسال 1700 نفر در این جشنواره شرکت کرده اند.
وی دوازدهمین دوره جشنواره پژوهشی بانوی کرامت را مورد توجه قرار داد و گفت:  این جشنواره برای کسانی است که نمی‌توانند در جشنواره علامه حلی شرکت کنند و امسال 2 هزار و 230 نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند.
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه خواهران تربیت هزاران پژوهشگر بود که فعالیت‌های مثبتی در جهت تحقق این خواسته رهبری انجام شده است./927/پ202/ن



۱۳۹۲/۹/۲۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن