تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي خبر دادبرگزاري كرسي آزاد انديشي با حضور دانشجويان در اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي خبر دادبرگزاري كرسي آزاد انديشي با حضور دانشجويان در اروميه
معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي گفت: كرسي آزادانديشي با حضور گسترده دانشجويان در ماه آينده با موضوع «قانون اساسي و بررسي رويكردهاي پويايي اقتصادي» در اروميه برگزار مي‌شود.


امين رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اروميه، اظهار داشت: اين كرسي آزادانديشي در راستاي عملياتي كردن منويات مقام معظم رهبري برگزار مي‌شود، زيرا برپايي كرسي‌هاي آزادانديشي و وارد كردن دانشجويان به عرصه‌هاي سياسي و اجتماعي يكي از مطالبات جدي ايشان قلمداد مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه از سجاد احرامي به عنوان سخنران ويژه براي شركت در اين آئين دعوت به عمل مي‌آيد، افزود: وي عضو هيئت علمي گروه حقوق دانشگاه پيام‌نور آذربايجان غربي، مديرگروه حقوق دانشگاه پيام نور اشنويه همچنين دانشجوي مقطع دكتري رشته حقوق بوده و به عنوان وكيل دادگستري نيز خدمت مي‌كند.

رستم‌زاده قانون اساسي و جايگاه آن در ابعاد مختلف توسعه، قانون اساسي و ظرفيت‌هاي حقوقي براي مديريت اقتصادي، ظرفيت‌هاي قانون اساسي براي اجراي اصل خصوصي‌سازي و ماده 44 قانون اساسي، تشريح قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و اصل‌هاي مرتبط با اقتصاد را محورهاي مباحث در اين كرسي عنوان كرد.

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي با تاكيد بر اينكه اجراي مواد قانون اساسي كشور در توسعه نقش زيادي دارد، افزود: اصول اقتصادي قانون اساسي و ماده‌هاي مرتبط با مسائل اقتصادي را بايد تبيين كرده و اين قوانين را در راستاي توسعه همه‌جانبه كشور و استان به مرحله اجرا درآورد.

وي بر ضرورت تحليل حقوقي راه‌هاي توسعه و اعتلاي نظام اسلامي تاكيد كرد و بيان داشت: ايران اسلامي با وجود تحريم‌هاي اقتصادي و سياسي دشمنان در علوم و فنون زيادي دستاوردهاي بزرگي را داشته است، كه بايد راهكارهاي قانوني را در راستاي اعتلاي مضاعف كشورمان به كارببنديم.

انتهاي پيام/61002/صا30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن