تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820358197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي برنامه هاي جديد براي كاهش تلفات جاده اي در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اجراي برنامه هاي جديد براي كاهش تلفات جاده اي در مازندران
ساري / واحد مركزي خبر / اجتماعي

برنامه هاي جديد براي كاهش تلفات جاده اي در مازندران اجرا مي شود.
مديركل حمل و نقل و پايانه هاي مازندران در گفتگو با خبرنگار واحد مركزي خبر گفت: 400 مدرسه حاشيه جاده اي مازندران با كمك آموزش و پرورش ايمن سازي شد.
نصرالله نژاد همچنين با بيان اينكه با ساخت مجتمع هاي خدماتي در جاده ها از ساخت و سازهاي غير مجاز پيشگيري مي شود ، افزود: 26 مجتمع خدماتي تاكنون ساخته شد ، 36 مجتمع نيز در دست ساخت است و 200 متقاضي ديگر نيز در نوبت هستند.
وي با اشاره به آمار 401 نفري تلفات جاده اي در 8 ماه گذشته افزود: رانندگان 45 درصد اين آمار ، عابران 29 و سرنشينان خودروها هم 26 درصد را تشكيل مي دهند.
مديركل حمل و نقل و پايانه هاي مازندران همچنين گفت: براي كاهش تلفات موتور سواران در حوادث ، پارسال يك هزار و 500 كلاه ايمني ميان موتور سواران توزيع شد و امسال هم 3 هزار كلاه ميان موتور سواران روستايي توزيع مي شود.
نصرالله نژاد افزود: 38 دوربين نظارتي ، 8 دوربين ثبت تخلف و 65 تردد شمار نيز براي كاهش تخلفات و حوادث جاده ها نصب شد كه 400 راننده متخلف 8 ماه امسال از طريق اين سيستم به مراجع قانوني معرفي شدند.
وي گفت: مردم مي توانند با ارسال پيامك به شماره 3000143 تخلفات رانندگان را به حمل و نقل اعلام كنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.
0002

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن