تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820018737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متهم پرونده بيمه ايران: رشوه اي دريافت نكردم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: متهم پرونده بيمه ايران: رشوه اي دريافت نكردم
يكي از متهمين پرونده اختلاس از بيمه ايران و استانداري تهران گفت: رشوه اي از آقاي ˈد.سˈ دريافت نكرده ام و آپارتمان واقع در دبي را با پول خودم خريدم و اقامت دائم در دبي ندارد.

به گزارش ايرنا، ˈف . هˈ كه كارمند بازنشسته بانك ملت است در ادامه رسيدگي به پرونده متهمان اختلاس در بيمه ايران و استانداري تهران كه در شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي محمد رضا محمدي كشكولي برگزار شد دفاعيات خود را ارايه داد.

نماينده دادستان تهران در دادگاه رسيدگي به پرونده اختلاس از بيمه ايران و استانداري تهران، با قرائت پرونده آقاي ˈف.هˈ گفت: آقاي ˈف.هˈ فاقد سابقه محكوميت قبلي، به دريافت رشوه به ميزان 60هزار درهم بابت خريد سرويس مبلمان و رشوه اي ديگر به مبلغ يك ميليون و 30 هزار درهم براي خريد آپارتمان در دبي از آقاي ˈد.سˈ متهم شد و هم اكنون به شرط قرار وثيقه آزاد است.

مهدي توكلي ادامه داد: آقاي ˈد.سˈ اقرار كرده است كه با آقاي ˈف.هˈ رفاقت داشته و بنده براي وي يك سرويس مبلمان به ميزان 60 هزار درهم خريده و به آدرس منزلش در تهران فرستادم كه هم اكنون اين سرويس مبلمان در منزلش موجود است.

وي افزود: ˈد.سˈ اقرار كرد كه به خاطر آشنايي و دوستي با اين ˈف.هˈ يك صندوق امانتي در يك بانك در دبي براي وي به نام همسرش باز كرده است.

به گفته نماينده دادستان اين متهم و خانواده اش اقامت دائم در دبي دارد.

متهم با رد همه اين اتهامات گفت: مبلمان را خودم به مبلغ 13 ميليون و 500 هزار تومان در دبي خريدم.

وي افزود: ˈد.سˈ فردي محترم و مودب بود و تا سال 85 كه معوقه اقساط نداشت جزو مشتريان خوب بانك بود.

وي درمورد سوال قاضي كه چرا با اين فرد رفاقت داشتيد، اينگونه پاسخ داد: همين الان هم با بسياري از مشتريان خوب بانك رفيق هستم و آنها را راهنمايي مي كنم.

متهم با بيان اينكه هيچ اقامت دائمي در دبي ندارد، گفت: اقامت بنده و خانواده ام در دبي سه ساله است و اگر هر شش ماه يك بار به دبي نروم اقامتم باطل مي شود.

قاضي دادگاه در ادامه بخش ديگري از اظهارات ˈد.سˈ را قرائت كرد و گفت: طبق اظهارات ˈد.سˈ آقاي ˈف.هˈ فردي مذهبي بود و هر عيد براي كاركنانش خودكار گران قيمت براي عيدي مي فرستاد كه آقاي ˈف.هˈ كادوها را نگاه مي كرد تا سكه اي نباشد.

البته قاضي خاطرنشان كرد كه خودكار گران قيمت هم نوعي رشوه است.

متهم درمورد خريد بليت هاي مسافرتي به مالزي، دبي و غيره توسط آقاي ˈد.سˈ گفت: از آنجا كه وي در آژانس هاي مسافرتي آشنا داشت و معمولا ايام تعطيلات بليت به سختي تهيه مي شد، لذا او بليت را تهيه مي كرد ولي پول را خودم مي پرداختم.

وي درمورد پرداخت تسهيلات به ˈد.سˈ اظهار داشت: براي دريافت تسهيلات حدود و تغوري وجود دارد و بايد مراحل بسياري طي شود.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن