تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فياضي:گزارش نگران كننده‌اي از هيئت بازرسي وزارت علوم به دست ما رسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فياضي:گزارش نگران كننده‌اي از هيئت بازرسي وزارت علوم به دست ما رسيده است
سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: گزارش نگران كننده‌اي از هيئت بازرسي وزارت علوم از دانشگاه مازندران به دست ما رسيده است.


به گزارش سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس، عبدالوحيد فياضي سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار سياسي شبكه اطلاع رساني دانا در خصوص بازرسي هيئتي از وزارت علوم به منظور تفحص و بازرسي از دانشگاه هاي كشور اظهار داشت: اگر نفس عمل براي ارزيابي عملكرد باشد اشكالي ندارد ولي اگر اين نظارت ها در جهت بهانه جويي براي تغيير و تحول باشد اين كار علاوه بر اينكه صحيح نيست ،نشانگر اين است كه وزارت علوم تنها به دنبال توجيه براي اقدامات آينده خودش است.

وي افزود: به نظر مي رسد خيلي هم مصلحت نيست كه اين اقدامات انجام شود. وزير علوم مي تواند هركسي از مسئولين دانشگاه ها را كه بخواهد تغيير دهد.

سخنگوي كميسيون آموزش مجلس گفت: گزارشي از مازندران در همين خصوص به دست ما رسيد كه ناخوشايند بود. اينكه بروند در دانشگاه ها و به نحو غير علمي در مورد افراد جست و جو كنند و به وزارت خانه گزارش دهند كه به عنوان منشا تصميم گيري در نظر گرفته شود، به نظر كار درستي نمي آيد و مورد پسند نيست.

فياضي تصريح كرد: به هرحال چون دولت عوض شده، وزير علوم مختار است و مي تواند روساي دانشگاه ها را عوض كند و نيازي به برنامه ريزي هاي اين چنيني نيست.

اخيرا هيئتي از سوي وزارت علوم با حضور در دانشگاه‌هاي كشور به بهانه بازرسي به دنبال مچ‌گيري و پرونده سازي عليه روساي قبلي دانشگاه ها است تا از اين طريق بتواند عزل و نصب هاي مورد نظرش را انجام دهد.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضاي مجازي

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن