تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819405556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاديان در گفت‌‌وگو با فارس:هيئت 3 نفره وزارت علوم براي تغيير روساي دانشگاه‌ها مامور شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هاديان در گفت‌‌وگو با فارس:هيئت 3 نفره وزارت علوم براي تغيير روساي دانشگاه‌ها مامور شده است
جانشين بسيج دانشجويي دانشگاه اميركبير با اشاره به حضور هيئت سه نفره از وزارت علوم در اين دانشگاه گفت: اين هيئت در هر دانشگاهي كه حضور پيدا كرده است رئيس آن دانشگاه را تغبير داده و براي تغيير روساي دانشگاه‌ها ماموريت دارد.


جمال هاديان جانشين بسيج دانشجويي دانشگاه امير كبير در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس در رابطه با بازديد هيئت سه نفره وزارت علوم از دانشگاه اميركبير كه صبح امروز صورت پذيرفت، گفت: چيزي كه در اين رابطه بايد به آن بسيار توجه شود اين است كه اين هيئت سه نفره سابقه روشني ندارند.

وي اضافه كرد: اين هيئت كه متشكل از آقايان نيلي، شريعتي و بشر الحق است قبلا در هر دانشگاهي حضور پيدا كرده، رئيس آن دانشگاه را تغيير داده است كه دانشگاه خواجه نصير، چمران اهواز و دانشگاه بين المللي قزوين نشانگر اين واقعيت است.

جانشين بسيج دانشجويي دانشگاه امير كبير در ادامه با اشاره به اين موضوع كه حضور اين هيئت در دانشگاه‌ها معمولا با التهاب و ناآرامي همراه بوده است ادامه داد: با وجود اينكه هنوز يكسال از حكم رياست دانشگاه اميركبير باقي مانده است با توجه به فضاي به وجود آمده و با توجه به تغييرات دانشگاه اميركبير بيم آن وجود دارد اين دانشگاه به فضاي جولان و آشوب و جنجال ضد انقلاب در چند سال پيش بازگردد.

وي در پايان با اشاره به اينكه از حضور اين هيئت سه نفره فقط گروهي خاص با خبر بودند، خاطر نشان كرد: اين موضوع نشان از سياسي بودن جريان و اين حضور دارد لذا از مسئولان مي‌خواهيم به اين موضوع توجه ويژه‌اي داشته باشند زيرا عواقب انتخاب نابجا به عهده آنهاست.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن