تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803600582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در عزل و نصب مديران همدان هيچ توصيه اي و فشاري را نمي پذيرم/به دنبال اجرايي كردن طرح ها هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در عزل و نصب مديران همدان هيچ توصيه اي و فشاري را نمي پذيرم/به دنبال اجرايي كردن طرح ها هستيم
همدان - خبرگزاري مهر: استاندار همدان گفت: در عزل و نصب مديران هيچ توصيه اي و فشاري را نمي پذيرم مگر اينكه فرد، كارا و توانا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناصر نيكبخت ظهر دوشنبه در ديدار با جمعي از معتمدين و اعضاي هيات هاي حسيني با اشاره به اهميت و ماهيت كاري هيئت هاي مذهبي به اهميت انتخاب فردي شايسته براي هيئت هاي مذهبي گفت: هدف اصلي من انتخاب گزينه اي براي اين منصب، مبناي اصلي اين انتخاب، توانايي كار براي مردم، قبول داشتن گفتمان دولت و وابستگي به ولايت فقيه است.

وي ادامه داد: در عزل و نصب مديران هيچ توصيه اي و فشاري را نمي پذيرم، مگر كارا و توانا باشد و شقوقي را كه گفتيم، داشته باشد و هرچند تغيير از شاخص هاي گفتمان دولت است اما اين تغيير، شتابزده، چكشي و بي برنامه نيست و حفظ كرامت ، شخصيت و شانيت مديران واجب است.

فعالان هيات هاي حسيني براي منافع خود فعاليتي نمي كنند

استاندار با بيان اينكه فعالان هيات هاي حسيني انسان هاي خدا ترسي هستند و براي منافع خود فعاليتي نمي كنند، افزود: با توجه به اين ويژگي ها از اين جمع توصيه مي پذيرم و گوش شنواي شما هستم و سرافراز مي شوم اگر لياقت اينكه از اعضاي هيات ها باشم، را داشته باشم.

نيكبخت با يادآوري چگونگي حضور در همدان به عنوان استاندار، اظهار داشت: حماسه سياسي و به تعقيب آن هم حماسه اقتصادي را مقام معظم رهبري مطالبه كردند و فرمايشات حضرت آقا در خلق اين حماسه بي تاثير نبود و چند فراز داشت از جمله اينكه انتخابات حق مردم و حق الناس است و حماسه سياسي بايد ايجاد شود.

وي اضافه كرد: رهنمودهاي مقام معظم رهبري باعث شد ، حماسه سياسي محقق شود و دولت تدبير و اميد از دل اين حماسه روي كار آمده و اميد براي حل گرفتاري ها افزايش يابد.

در انتخابات و رويكرد دولت، دنيا متوجه شد ايران يك ابر قدرت در منطقه است

استاندار با تصريح اينكه در انتخابات و رويكرد دولت، پس از آن، دنيا متوجه شد ايران يك ابر قدرت در منطقه است، اظهار داشت: تا اينجا حماسه سياسي بود و حال بايد حماسه اقتصادي تكميل شود و حماسه اقصادي با سرمايه گذاري و همت همگاني محقق خواهد شد.

نيكبخت خاطر نشان كرد: تا شرايط سرمايه گذاري فراهم نشود حماسه اقتصادي محقق نمي شود و در استان نيز بايد زير بنا را فراهم كرد تا سرمايه گذاري انجام شود .

وي بيان داشت: موظف به اجراي گفتمان اقتصادي دولت و بهبود وضعيت معيشتي مردم هستيم و به همين دليل بايد زير بناها را ايجاد كنيم و بستر را مهيا كنيم و بعد دنبال سرمايه گذاري خوب باشيم .

استاندار اعلام كرد: دولت برنامه هاي توسعه اي مهم استان از جمله راه آهن تهران - همدان را پيگيري مي كند و محمد باقر نوبخت، معاون برنامه ريزي رئيس جمهور فردا در همدان است و قرار است پاره اي از مشكلات استان را با وي مطرح و راه حل آن را پيگيري كنيم.

پس از جذب اين اعتبارات به دنبال قرارداد اجرايي شدن طرح ها هستيم

نيكبخت با بيان آمار عملكرد خود در جذب اعتبار قريب 90 ميليارد توماني در چهار هفته از دو وزارتخانه راه و شهرسازي و نيرو گفت: پس از جذب اين اعتبارات به دنبال قرارداد اجرايي شدن طرح ها هستيم و روز يكشنبه براي انتقال پساب فاضلاب همدان به نيروگاه شهيد مفتح قرارداد بسته شد و از امروز كار شروع مي شود

وي افزود : در اين قرارداد، قرار شد از نيروگاه تا منطقه اقتصادي جهان آباد به مسافت 17 كيلومتر نيز لوله گذاري شود تا بقيه پساب فاضلاب براي استفاده طرح هاي صنعتي به آنجا انتقال پيدا كند كه اين مورد دستاورد ديگري براي توسعه استان است.

استاندار اين پيگيري ها را ضرورت براي سرمايه گذاري در استان دانست و گفت: دريافت اين ميزان اعتبار در اين شرايط تنها با همكاري و نگاه ويژه وزرا به استان محقق شده است و با اقداماتي كه در دست انجام است، آينده همدان و شرايط آن، اين نيست و اگر توسعه استان به آن شكل كه مدنظر است جلو برود، آينده مردم روشن است و براي مشكلاتي كه همراه توسعه است مانند ترافيك، بايد فكر كرد

نيكبخت با تاكيد بر اينكه حماسه اقتصادي، همت همه را مي خواهد: اظهار داشت در سال 78 تعداد واحدهاي توليدي استان 1500 واحد بوده كه اكنون نزديك به 600 واحد تعطيل است و بيش از 300 واحد در آستانه بحران هستند و بايد شرايط براي بهبود وضعيت اقتصادي مردم و اشتغال استان به سال 78 برگردد و سپس شروع به كار مجدد شود.

وي ابراز داشت: البته معطل ننشستيم و در اين مدت با مدير عاملان بانك هاي كشور گفتگو كرديم و با صندوق توسعه صحبت شد تا هيچ طرحي از همدان به شرط بزرگي طرح، برگردانده نشود.

استاندار با تشكر از الطاف و محبت حاضران نسبت به خود و با اعلام اينكه ناصر احمديان، مدير كل حوزه استاندار، نماينده معتمدين و اعضاي هيات هاي حسيني است، از پيشنهاد برگزاري منظم جلسه با اعضاي هياتهاي حسيني استان با فاصله سه ماه يك بار استقبال كرد.

نقش هيات ها و بازار همدان در پيروزي انقلاب اسلامي بي بديل است

معاون سياسي و امنيتي استاندار نيز در اين ديدار نقش هيات ها و بازار همدان در پيروزي انقلاب اسلامي را نقشي بي بديل ارزيابي كرد .

محمد ابراهيم الهي تبار گفت: حضور پر رنگ هيات ها و بازار همدان، پشت سر امام(ره) در انقلاب و در دفاع مقدس، بر اساس اعتقادي كه داشتند، شكل گرفت و رزمندگان را بي نظير حمايت مي كردند.

وي ادامه داد: امروز هم يك سري دغدغه هاي فرهنگي به ويژه توسط رهبر معظم انقلاب مطرح است و بهترين نهادي كه مي تواند در جامعه در راستاي هدف نهضت عاشورا، امر به معروف و نهي از منكر، نقش ايفا كند، همين هيات هاي حسيني، عباسيه ها و زينبيه ها هستند.

معاون سياسي و امنيتي استاندار در بخش ديگري گفت: اگر قرار است توسعه اي در استان اتفاق بيفتد اول بايد مردم توسعه بخواهند و بعد فضاي آرامي براي پيگيري توسعه باشد.

الهي تبار ادامه داد: در بين كساني كه جريانات سياسي كشور را مديريت مي كنند، كسي از استان همدان نيست اما هزينه هاي سياسي استان ما به رغم اين موضوع بالا است و به همين دليل بايد قدرت تحمل را بالا ببريم و وسعت نظر داشته باشيم و نبايد به فكر منافع خود باشيم و هدف بايد توسعه همه جانبه استان باشد.

علل عقب ماندگي همدان مسائل غير اقتصادي است

وي با بيان اينكه علل عقب ماندگي همدان را خيلي از كارشناسان مسائل غير اقتصادي، مي دانند، اظهار اميدواري كرد: با حضور استاندار جديد و استفاده از تمامي ظرفيت ها استان به جايگاه واقعي در تمامي عرصه ها بر سد .

كد خبر: 2196923

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۷:۲۱

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن