تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804232960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ياوري: نشست‌هاي خبري قبل از بازي به هيچ درد نمي‌خورد!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ياوري: نشست‌هاي خبري قبل از بازي به هيچ درد نمي‌خورد!
سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز در نشست خبري پيش از بازي با استقلال به برنامه سازمان ليگ براي برگزاري اين نشست‌ها اعتراض كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمود ياوري در نشست خبري پيش از بازي با استقلال تهران با انتقاد از برنامه سازمان ليگ براي برگزاري نشست‌هاي خبري پيش از بازي در تهران، بيان كرد: من ابتدا مي‌خواهم درد دلم را بگويم كه صحبت بسياري از باشگاه‌هاي شهرستاني است. شما از حسين فركي بپرسيد كه چطور برايشان در شيراز برنامه تمرين و نشست خبري هماهنگ كرديم. اين مهمان نوازي ماست، اما امروز (جمعه) چهار صبح به فرودگاه آمده‌ام كه الان روبروي رسانه‌ها بنشينم و اين خوب نبوده و اجحاف است. من براي تمرين تيمم اهميت قائلم و اين حرف‌ها را تا ابد ادامه خواهم داد.

وي افزود: مصاحبه من چه اهميتي دارد كه مدام چهار حرف كليشه‌اي را مي‌زنيم. الان مي گويم كه تمرين ‌كرده‌ايم. استقلال تيم خوبي است و اميدوارم كه بازي خوبي شود، اما چه فايده وقتي تمرين تيمم را از دست داده‌ام .

ياوري ادامه داد: حالا كه اين نشست‌ها فايده‌اي ندارد مي‌خواهم خاطره‌اي را تعريف كنم. من رييس مبارزه با مواد مخدر بودم آنها از من آمار خواستند و مي‌گفتند كه معتادان را به زندان بفرستيد، اما افتخار من اين است كه 21 نفر را در سال 58 با پول خودم ترك دادم. نه اين كه براي 21 نفر پرونده‌ درست كنم و به زندان بفرستم. آمار دادن چه فايده اي دارد. حال شما هم به فيفا بگوييد مربي فجر شهيد سپاسي به نشست خبري آمد. به چه دردي مي‌خورد. اين اجحاف است. من براي تمرين تيم اهميت زيادي قائلم و بايد آنها را حداقل از نظر روحي آماده كنم.

وي در ادامه با خطاب قرار دادن مسئولان فدراسيون و سازمان ليگ خاطر نشان كرد: واقعا به ما فشار مي‌آيد. اگر قدمت مربيگري داريم بايد از من سوال كنند كه چه زماني مي تواني به نشست خبري بيايي تا برنامه تمرين بر هم نخورد. ما بايد ابتدا تمرين كنيم و سپس به كنفرانس مطبوعاتي بيايم. مگر تهران تافته جدا بافته است. من با اين سن و سال چهار صبح به فرودگاه رفته‌ام تا به نشست خبري برسم چيزي هم ندارم كه بگويم چون فوتبال امروز در زمين مشخص مي‌شود.

سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز همچنين نسبت به برنامه‌هاي ليگ اعتراض كرد و گفت: گسترش فولاد ديروز با سپاهان بازي كرد و قرار است پنجشنبه هفته‌ آينده با ما بازي داشته باشد، اما ما در اين ميان تنها چهار روز استراحت مي‌كنيم ، اما گسترش فولاد هشت روز. فكر مي‌كنم كه ريختن چنين برنامه‌اي افتخاري ندارد. من به بهروان هم گفتم كه شما جزو هيات مديره گسترش فولاد هستيد. فجر جزو تيم‌هاي بالاي جدول نيست، اما در پايين جدول هم دعوا دارد. فردا سر من روي نيزه مي‌رود . فقط اميدوارم كه بازي فردا مشكلي در داوري نداشته باشد. هفته‌ قبل فهميديم خورشيدي داور بازي است كه اين هم يكي از نقاط ضعف است. ما دو هفته‌ پشت سر هم حقمان از جانب داوران ضايع مي‌شود. برنامه «90» هم گلمان را نشان داد، اما تمام كارشناسان گفتند كه گل بود. در بازي ملوان هم پنالتي ما را نگرفتند و دو هفته‌ سر ما بريده شد. اگر ما مظلوميم و صحبتي نمي‌كنيم نبايد حقمان را بخورند. اين تيم متعلق به شهيد است و هر كسي كه با آن در افتاد ور افتاد.

ياوري همچنين درباره وضعيت تيمش نيز، تصريح كرد: تمرين‌هايي كه قبلا گفته بودم در تيم انجام شده است و بازيكنان واقعا با عشق تمرين مي‌كنند. شما بايد خودتان ببينيد كه چطور انگيزه دارند. بازي فردا براي استقلال آسان نخواهد بود، چون بازيكنانم واقعا انگيزه دارند. البته نمي‌دانم كه امروز چطور بودند، چون به تمرين نرفتم براي بازي هم حسيني ، اسماعيلي و قزل را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم و انصاري را هم كه به عنوان سرباز از استقلال گرفته بوديم محروم است و علي‌رغم ميل باطني‌مان كه دوست داشتيم مقابل استقلال بدرخشد نمي تواند به ميدان برود.

به گزارش ايسنا، محمود ياوري در پايان بر لزوم حمايت از كارلوس كي‌روش تاكيد كرد و گفت: اگر قرار است ليگ را تعطيل كنند بايد اين اتفاق بيفتد و بايد از برنامه كي‌روش حمايت شود و معتقدم كه مربي بايد حرف اول را بزند. همچنين ما مي‌توانيم مشكلات مالي تيم ملي را پيش از جام جهاني حل كنيم.

انتهاي پيام

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن