تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802535128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا در بازي با استقلال از يك داور جوان استفاده شد؟!ياوري: نبي بايد از ما هم عذرخواهي كند/ بازيكنانمان گل‌نزن هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: چرا در بازي با استقلال از يك داور جوان استفاده شد؟!ياوري: نبي بايد از ما هم عذرخواهي كند/ بازيكنانمان گل‌نزن هستند
سرمربي تيم فوتبال فجر سپاسي گفت: دبير كل فدراسيون فوتبال كه از تيم صبا عذرخواهي مي‌كند بايد از ما هم كه از داوري متضرر شده‌ايم عذرخواهي كند.


محمود ياوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص تساوي دو تيم فجر سپاسي و گسترش فولاد اظهار داشت: فجر سپاسي به معناي واقعي فوتبال بازي مي‌كند ما در ديدار مقابل فولاد و استقلال هم بازي خوبي به نمايش گذاشتيم در اين ديدار بازي يك طرفه‌اي شاهد بوديم و در نيمه دوم توپ به دست دروازه‌بان ما نخورد اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه بازيكنان ما گل‌ نزن هستند.

وي ادامه داد: رسول و حسين آقا (خطيبي) بازيكنانشان را به گونه‌اي در زمين چيده بودند كه فقط براي مساوي آمده بودند و نهايتاً هم به اين موضوع رسيدند. من از عملكرد بازيكنانم راضي هستم اما از نتيجه رضايت ندارم. مطمئن باشيد در آينده نتيجه مي‌دهد و توپ‌ها هم به گل تبديل مي‌شود.

سرمربي فجر سپاسي در مورد اينكه چه زماني مشكل گل نزدن اين تيم برطرف مي‌شود تأكيد كرد: ما تمرينات مناسب را در نظر مي‌گيريم روز به روز هم بهتر خواهد شد بدانيد كه تيم فجر سپاسي سال آينده جزء 16 تيم ليگ خواهد بود قول من عملم است كه با تمريناتي كه انجام مي‌دهم و آرامشي كه به بازيكنانم مي‌دهم آنها را براي بازي كردن خوب آماده مي‌كنم حالا نتيجه هم يك حالت است كه اميدوارم در آينده بتوانيم به اين امر هم دست يابيم.

ياوري در مورد اينكه آيا ورزشگاه حافظيه مشكلي نداشت گفت: خوشبختانه اين ورزشگاه شرايط خوبي پيدا كرده است پس از جابجايي كه در مديريت اجرايي اين ورزشگاه به وجود آمد كارها خوب پيش رفت. مشكلي براي تيم حريف و ما به وجود نيامد.

وي در مورد فشردگي مسابقات يادآور شد: به نظرم اين مسئله ظلم بالسويه عدل است اگر براي همه تيم‌ها اين مسئله يكنواخت باشد مشكلي نيست اما شما مي‌دانيد كه فاصله بازي ما گسترش فولاد 4 روز بود اما اين تيم 8 روز استراحت كرد؟ اين تفاوت كمرشكن نيست؟ آيا اين مسئله تأثير ندارد؟ معلوم است كه دارد.

وي در مورد اينكه آيا معتقد هست به برخي تيم‌ها ظلم مي شود، تصريح كرد: ظلم كه چه عرض كنم كارشناسان داوري در بازي با استقلال اعلام كردند كه داور دو پنالتي به سود ما اعلام نكرده است حتي بازي قبل مقابل نفت و ملوان هم چنين اتفاقاتي براي ما افتاد. آن وقت آقاي نبي از تيم فوتبال صبا عذرخواهي مي‌كند. بايد از ما هم عذرخواهي كند. آيا ما از اين موضوع متضرر نشده‌ايم؟ نبي اشرافيت كامل به همه تيم‌ها دارد اما چرا فقط از صبا عذرخواهي مي‌كند. بايد موشكافانه‌تر به مسائل نگاه كرد.

ياوري در مورد اينكه علت اين مسئله و قضاوت داوران چيست گفت: علت داوران جواني است كه ما بايد تحمل كنيم چرا اين مسئله فقط براي ما اتفاق مي‌افتد؟ چه علتي دارد كه براي بازي با استقلال يك داور جوان را انتخاب مي‌كنند؟ وقتي مي‌خواهد اتفاقي بيفتد مقدماتي دارد. داور 2 پنالتي براي فشار تماشاگر نگرفته است. تعجب مي‌كنم اين چه فوتبالي است؟! با اين شرايط امكان ندارد فوتبال ما نجات پيدا كند. وقتي هم صحبت مي‌كنيم بايد به فدراسيون فوتبال برويم تا در مورد آن توضيح دهيم حالا من حرف‌هاي خود را زدم به قول معروف «تو خواه از سخنم پند بگير خواه ملال».

انتهاي پيام/ي

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن