تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803251583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ليگ نباشد واترپلو نابود مي‌شود/داورهاي جوان در بازي‌هاي پر تنش گمراه مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ليگ نباشد واترپلو نابود مي‌شود/داورهاي جوان در بازي‌هاي پر تنش گمراه مي‌شوند
تيم واترپلو چوكاتالش در پايان هفته دوم مسابقات ليگ برتر گروه (B) با كسب 8 امتياز جايگاه دوم جدول رده‌بندي را به خود اختصاص داد.
آرمين قلي‌زاده كاپيتان تيم واترپلو چوكاتالش در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هفته دوم مسابقات ليگ بازي‌هايمان سنگين‌تر و حساس‌تر از هفته گذشته بود. ما مقابل تيم‌هاي آينده‌سازان ايران و آينده‌سازان اصفهان به برتري دست پيدا كرديم اما همانند هفته اول ليگ در برابر شهيد شهبازي زنجان نتيجه را واگذار كرديم.

وي گفت: در اين هفته مقابل زنجاني‌ها با امتياز هفت بر سه باختيم البته در پنج ثانيه آخر ديدار داور يك پنالتي به نفع حريف گرفت و اين مسأله اختلاف امتيازاتمان را افزايش داد.

وي در خصوص سطح كيفي مسابقات ليگ امسال اظهار داشت: به نظرم در رقابت‌هاي امسال چهار الي پنج تيم از نظر فني در سطح خوبي هستند و بازي مقابل 2 تيم به طور تقريبي يك طرفه است.

وي تصريح كرد: بازي ما مقابل اصفهاني‌ها تا حدودي يك طرفه است به طوري‌كه من اصلاً داخل آب نمي‌روم و كادر فني ترجيح مي‌دهد با تركيب جوان مقابل حريف بازي كند.

كاپيتان تيم واترپلو چوكاتالش در پاسخ به اين سؤال كه آيا حضور واترپلوئيست‌هاي جوان در مسابقات ليگ باعث كاهش سطح كيفي اين پيكارها نمي‌شود؟ گفت: به طور طبيعي سطح رقابت‌ها را كاهش مي‌دهد ولي آنها بازيكنان با انگيزه و خوبي هستند، در صورتي كه از تجربه خوبي هم برخوردار بودند به طور قطع بازي‌هاي بهتري را ارائه مي‌داديم. به نظرم يكي از بهترين تصميمات مسئولان فدراسيون و سازمان ليگ در مسابقات امسال اجازه حضور تيم‌هاي جوان به ليگ بود.

قلي‌زاده تصريح كرد: اگر آنها در مسابقات باشگاهي شركت نكنند ديگر جايي براي خودنمايي و كسب تجربه ندارند. چون در اين رده سني مسابقات قهرماني كشوري فقط سالي يك بار برگزار مي شود.

وي يادآور شد: در كشور كرواسي مسابقات واترپلو به صورت باشگاهي وليگ برگزار نمي شود ولي واترپلوئيست‌هاي اين كشور در طول يك سال هشت الي 9 بار در مسابقات قهرمان كشوري به مصاف يكديگر مي روند وسطح كيفي كار آن‌ها در اين پيكارها تا صد قابل توجهي رشد پيدا مي كند با توجه به اين مسئله حتمي شاهد قهرماني كروات‌ها در المپيك هم هستيم اگر مسئولان فدراسيون ايران شرايط را براي حضور جوانان در ليگ فراهم نمي كردند واترپلو روبه زوال و نابودي مي رفت.

كاپيتان تيم واترپلو چوكا تالش در ادامه گفت: متاسفانه تنها مشكلي كه در مسابقات ليگ امسال ديده مي شود در بحث داوري است داورهاي جوان نمي توانند بازي‌هاي مهم و حساس رابه خوبي قضاوت كنند.

وي تصريح كرد: با توجه به آن كه در بازي‌هاي حساس درگيري ميان واترپلوئيست‌ها زياد است داورها گمراه مي‌شوند و نمي توانند قضاوت خوبي داشته باشند.

پس اگر از داوران با تجربه‌تري استفاده مي‌شد تيم چوكا برنده ديدار مقابل رنجاني‌ها بود؟
قلي‌زاده در پاسخ به اين سوال اظهارداشت: به هيچ عنوان در اين ديدار احتمال برد ما مقابل زنجان كه در تركيبش از ملي‌پوشان زيادي بهرمند است نبود.

ولي به طور قطع با اختلاف گل كمتري مي باختيم من كواتر اول به خاطر اعتراض بازيكني ديگر مجموع خطاهاي به عدد 2 رسيد واخراج شدم مربي مجبور شد در پستي ديگر از من استفاده كند.

وي در خصوص تمرني در بندر انزلي اظهارداشت: اگر رشت برايم به واسطه بعد مسافت نسبت به محل زندگي‌مان بهتر بود ولي مجبور هستيم براي حفظ آمادگي و عقب نماندن از ديگر حريفان در انزلي تمرينات را دنبال كنيم ما از هم اكنون در فكر حضور قدرتمندتر در مراحل بعدي ليگ هستيم.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن