تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انزلي ميزبان هفته سوم گروه B ليگ برتر واترپلو


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: انزلي ميزبان هفته سوم گروه B ليگ برتر واترپلو
رقابت هاي ليگ برتر واترپلو گروه B از فردا (پنجشنبه) پنجم دي ماه به ميزباني استان گيلان برگزار مي شود.


به گزارش سرويس ورزشي برنا و به نقل از روابط عمومي فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو؛ اختلاف چهار امتيازي ايجاد شده بين تيم هاي حاضر در گروه B ليگ برتر واترپلو كشور، حساسيت اين رقابت ها را بيش از پيش بالا برده است.

در نخستين بازي اين گروه تيم بدون امتياز اصفهان به مصاف چوكاي ميزبان مي رود. اين بازي كه از ساعت ۹:۰۰ صبح روز پنجشنبه برگزار مي شود براي تيم چوكا كه نزديك ترين تعقيب كننده ي شهبازي صدرنشين است از حساسيت بالايي برخوردار است. تيم بومي چوكا در بندرانزلي بايد شروعي قدرتمند در رقابت هاي اين هفته داشته باشد.

پس از پايان دور دوم رقابت هاي اين گروه تيم شهبازي با كسب ۱۲ا متياز حاشيه ي امنيت نسبتا خوبي براي خود ايجاد كرد اما اين فاصله ي ايجاد شده مي تواند در بازي صبح پنجشنبه اين تيم مقابل آينده سازان تهديد شود. آينده سازان كه در بازي هاي پيشين خود در برابر يكي از قدرتمندترين تيم هاي اين فصل ليگ برتر توفيق چنداني نداشتند اميدوار هستند تا با بهره گيري از قدرت جواني و روحيه ي بالاي خود در مقابل اين حريف پرمهره نتيجه ي قابل قبولي كسب كنند.

عصر پنجشنبه نيز دو ديدار در اين گروه انجام مي شود كه اصفهان از ساعت ۱۸ به مصاف شهبازي زنجان مي رود و از ساعت هفت و ۱۵دقيقه عصر چوكا و آينده سازان با هم ديدار مي كنند.

روز جمعه دو ديدار پاياني اين گروه برگزار مي شود. ابتدا و از ساعت ۹:۰۰ صبح دو تيم اصفهان و آينده سازان با يك ديگر ديدار مي كنند تا بتوانند جايگاه بهتري در جدول رده بندي كسب كنند.

اما مهم ترين بازي اين هفته بدون شك ديدار پاياني اين گروه است. در اين ديدار حساس تيم چوكاي ميزبان پذيراي شهبازي صدرنشين خواهد بود. تيم چوكا اميدوار است با بهره گيري از امتياز ميزباني شكست هاي پيشين خود را مقابل شهبازي جبران كند و هرچه بيشتر به صدر اين گروه نزديك مي شود.

كار قضاوت اين مرحله از بازي ها را ستار يثربي، اميرحسين صفابخش، امير آذرخش و بابك حساميان بر عهده دارند و مرتضي شريعت نيز به عنوان ناظر فدراسيون در محل برگزاري مسابقات حاضر مي شود.
*برنامه هفته سوم گروه B ليگ برتر واترپلو :
اصفهان - چوكا تالش: پنجشنبه ۱۰/۵- ساعت ۹
شهيد شهبازي زنجان - آينده سازان: پنجشنبه ۱۰/۵ – ساعت ۱۰:۱۵
اصفهان - شهيد شهبازي زنجان: پنجشنبه ۱۰/۵- ساعت ۱۸
چوكا تالش - آينده سازان: پنجشنبه ۱۰/۵- ساعت ۱۹:۱۵
آينده سازان – اصفهان: جمعه ۱۰/۶- ساعت ۹
شهيد شهبازي زنجان - چوكا تالش: جمعه ۱۰/۶- ساعت ۱۰:۱۵
*جدول رده بندي گروه B ليگ برتر واترپلو در پايان هفته دوم:
۱-شهبازي ۱۲ امتياز
۲-چوكا ۸ امتياز
۳- آينده سازان ۴ امتياز
۴- اصفهان بدون امتياز

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن