تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازي با تيم هاي بزرگ قبل از جام جهاني، تضعيف روحيه است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: بازي با تيم هاي بزرگ قبل از جام جهاني، تضعيف روحيه است


خبرگزاري آريا-عضو كميته فني و توسعه فدراسيون فوتبال در گفتگوي ويژه خبري شبكه جهاني جام جم گفت: سرمربي تيم ملي فوتبال قبل از آماده سازي فاز نهايي جام جهاني ، سه اردو را طراحي كرده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، به گفته هومن افاضلي اين سه اردو يكي در اروپا است ديگري در آفريقاي جنوبي و آخرين اردو هم در برزيل خواهد بود.
وي افزود: البته پيشنهادهاي ديگري هم بود، مثلا مي توانستيم يك تورنمنت در آمريكا داشته باشيم اما كادر فني تصميم نهايي را گرفت.
افاضلي درباره بازي هاي دوستانه هم گفت: الان تيم ملي بايد به دنبال حريفاني باشد كه شبيه آنها در جام جهاني حريف ما هستند بويژه بازي اول براي تيم ملي ما بسيار مهم است، اگر در بازي اول با نيجريه خوب نتيجه نگيريم بازي دوم به مراتب سخت تر مي شود و بازي سوم مهم نخواهد بود.
عليرضا خليفه خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس هم در گفتگوي تلفني در اين برنامه گفت : واقعيت امر اين است كه خود من دو روز قبل از مراسم قرعه كشي در برزيل بودم و از نزديك شاهد رايزني ها و چانه زني ها در آنجا بودم كه چطور مديران ، مسئولين و سرمربيان تيم هاي ملي در حال مذاكره با هم بودن و شكل آن با زماني كه مراسم قرعه كشي انجام شد و تيم ها حريفان خود را شناختند كاملا متفاوت بود قبل از مراسم قرعه كشي مديران و سرمربي تيم هاي ملي در خصوص اردوها و كمپ ها و تغذيه تيم ها با مسئولين برگزاري در حال چانه زني بودند. بعد از اينكه قرعه كشي انجام شد و تيم ها حريفانشان را شناختند تيمها وارد فاز جديدي شدند و حالا ديگر به دنبال اين بودند كه با كدام حريف ها بازي تداركاتي برگزار كنند . شكل اين پيشنهادها به ايران كمي متفاوت بود و حتي زماني كه كي روش هم صحبت مي كرد فقط مي گفت كه در حد پيشنهاد است.
در آنجا بازي با ايتاليا ، روسيه و اسپانيا مطرح شد ولي كي روش تمايلي نداشت با اين تيم ها بازي كند و تمام اين تصميم گيري ها را موكول كرد به سفر به ايران.
خليفه درباره كمپ تيم ملي در برزيل گفت: اين كمپ فاصله كمي تا فرودگاه دارد، فاصله بين محل تمرين و اقامت خيلي كم است.
هومن افاضلي درباره اينكه چرا كي روش دوست ندارد با تيم هاي بزرگ بازي كند گفت : اين به دو موضوع بر مي گردد يكي تيم ملي كشور خودمان است و ديگري تيم هاي ملي بزرگي كه مي خواهند با ما بازي كنند . تيم هاي بزرگي كه مي خواهند با ايران بازي كنند بايد يك حريفي را شبيه سازي كنند تيم ها همگي به دنبال آن هستند تا يكي از حريف ها را شبيه سازي كنند از قاره آسيا دو تيم از شرق آسيا داريم ژاپن و كره كه هر دو شبيه هم فوتبال بازي مي كنند اگر تيمي با ژاپن بازي دارد مي رود سراغ كره و يا بلعكس چراكه ما اصلا شبيه آنها بازي نمي كنيم.
استراليا هم هست كه ايران شبيه اين تيم هم بازي نمي كند.
ولز بيشتر شبيه استراليا بازي مي كند تا تيم ملي ايران .
بگفته افضلي موضوع ديگر كه بسيار با اهميت است سود اقتصادي اين بازي ها بسيار قابل توجه است و براي همين تيم ها به جايي مي روند كه براي آنها استفاده مالي هم داشته باشد . شما توجه داشته باشيد براي ايتاليا بازي با اسپانيا بسيار سودآورتر است تا اين كه بخواهد با ايران بازي كند و تعاملات بين فدراسيون ها هم بسيار تاثير گذار است همين الان كي روش هم اعتقادي براي بازي با تيم هاي بزرگ ندارد و خيلي هم دقت مي كند كه با حريفاني بازي نكند كه اگر نتيجه بدي هم داشت قبل از جام جهاني در روحيه تيم تاثير بگذارد . كي روش حق دارد كه با تيم هاي خوب بازي نكند چراكه شكست سنگين ضربه هاي روحي بدي به جا مي گذارد.
افاضلي گفت : تيم ملي شيلي براي بازي با تيم ملي ايران اعلام آمادگي كرده بود كه سرمربي تيم ملي تمايلي براي بازي نشان نداد و حتي دو تيم ديگر هم بودند كه كي روش براي آنها هم تمايل نداشت دليل اين هم به خاطر اين است كه خروجي ليگ ما بين المللي نيست.
افاضلي درباره اينكه چرا تيم ملي با گينه بازي ميكنه آيا بازي اين تيم شبيه نيجريه است يا نه گفت : برخي بازي ها از قبل هماهنگ شده و قراردادش بسته شده و چند بازي هم چند روز مانده به شروع جام جهاني قطعي مي شود . افاضلي گفت : بازي اول ما در جام جهاني خيلي مهم است و ما بايد دو يا سه بازي با تيم هاي آفريقايي داشته باشيم .
تيم ملي ايران فاصله زيادي با تيم هاي روز دنيا دارد و بايد خوب تمرين كنيم تا نتيجه خوبي بگيريم.
افاضلي در پايان گفت تعطيلي ليگ در 20 فروردين ماه بسيار خوب است و مي تواند به تيم ملي و كي روش در راه آمادسازي جام جهاني كمك كند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن