تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد از بازي با تيم‌هاي بزرگ دنيا لذت ببريم/ براي جام‌جهاني دو ديدگاه داريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بايد از بازي با تيم‌هاي بزرگ دنيا لذت ببريم/ براي جام‌جهاني دو ديدگاه داريم
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران كه در حال تدوين برنامه هايش براي حضور اين تيم در بيستمين دوره رقابت هاي جام جهاني است با تاكيد بر اينكه در اين رويداد بزرگ دو ديدگاه براي ايران وجود دارد گفت: اين اتفاق براي فوتبال ايران يك هديه و پاداش بزرگ است و بايد از ديدار با تيم هاي بزرگ دنيا لذت ببريم.

به گزارش خبرنگار مهر، كارلوس كي روش كه پس از انجام مراسم قرعه كشي رقابت هاي جام جهاني در برزيل به ايران برگشته است، در نخستين نشست خبري خود پس از اين مراسم به تشريح برنامه ها و اردوهاي تيم ملي خواهد پرداخت. اين نشست پيش از ظهر امروز يكشنبه در محل آكادمي فوتبال با حضور خبرنگاران رسانه هاي گروهي آغاز شده است.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در ابتداي اين نشست گفت: حضور در رويداد بزرگي چون جام جهاني يك هديه و پاداش بزرگ براي فوتبال ايران است و بايد از ديدار با تيم هاي بزرگ در اين مسابقات لذت ببريم.

كارلوس كي روش با تاكيد بر اينكه براي حضور در جام جهاني دو ديدگاه براي تيم ملي فوتبال ايران وجود دارد خاطرنشان كرد: يك ديدگاه اين است كه جام جهاني براي ما دراماتيك رقم بخورد. ديدگاه دوم اين است كه ما با تيم هاي مطرح و بزرگ دنيا بازي كنيم و از ديدار با اين تيم ها لذت ببريم.

نشست خبري كي روش ادامه دارد و صحبت هاي وي در همين خبر تكميل خواهد شد....

كد خبر: 2195785

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۱:۲۸

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن