تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804004940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار همدان:عزل و نصب‌هاي استان شتاب‌زده نبوده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار همدان:عزل و نصب‌هاي استان شتاب‌زده نبوده است
استاندار همدان گفت: عزل و نصب‌هاي انجام شده تاكنون در همدان قانوني بوده و در هيچ يك از موارد شتاب‌زده عمل نشده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان به نقل از روابط عمومي استانداري همدان، محمدناصر نيكبخت در نشست صميمي با نخبگان بسيج دانشجويي استان همدان، اظهار كرد: قصد و نيت و تصميمم كار در استان است و به همين دليل گوشم بدهكار توصيه يا تهديد هيچ كس نيست.

وي با بيان اينكه عزل و نصب‌هاي استان تحت تأثير هيچ توصيه و سفارشي قرار ندارد، افزود: اگر بنا باشد تصميم‌گيري در ارتباط با يك استان در جاي ديگري انجام شود و نيرويي به استان تحميل شود، استاندار آن منطقه، تنها نماينده عزل و نصب به شمار مي‌رود.

استاندار همدان با بيان اينكه از بركت نظام انقلاب اسلامي، دانشجويان همه را به چالش مي‌كشند، خطاب به دانشجويان گفت: مؤدبانه صحبت كرديد و عنوان فرهيخته درباره شما صادق است.

وي اضافه كرد: همت همگاني براي توسعه استان كه به عنوان شعار مطرح كرده‌ام، موسع است و شامل همه مي‌شود.

نيكبخت بيان داشت: عزل و نصب‌هاي انجام شده تاكنون در همدان قانوني بوده و در هيچ يك از موارد شتاب‌زده عمل نشده است.

وي با بيان اينكه تاكنون چند عزل و نصب در ستاد استانداري و سه مورد نيز در سطح ادارات استان انجام شده كه از بين نيروهاي بومي بوده‌اند، گفت: در اين زمينه توزيع شهرستاني را لحاظ كرده‌ايم، هر چند همه جا نيرو داريم اما با اعتماد به نيروها سعي بر حفظ همه داريم.

استاندار همدان يادآور شد: به زودي چند مشاور صاحب‌نظر بومي منصوب خواهم كرد و از دانشگاه و جوانان نيز مشاوره خواهم داشت.

وي قبول گفتمان دولت، پيروي از ولايت و پرهيز از افراط را شرط لازم براي انتخاب مديران جديد ارزيابي كرد و گفت: اگر نياز و ضرورتي براي عزل و نصب پيش بيايد استانداري با تمام توان و قوت وارد خواهد شد و راهكار آن هم به صورت قانوني مشخص است.

نيكبخت با بيان اين كه عزل و نصب‌ها بر همين روال است، افزود: وزارتخانه‌ها با استانداران هماهنگ مي‌كنند و استانداران هم دوست ندارند وارد چالش شوند و فرد توانمند، ولائي و داراي باور به گفتمان دولت را انتخاب مي‌كنند.

وي با طرح اين سئوال كه آيا هيچ عزل و نصبي كه همه از آن راضي باشند، وجود دارد، ادامه داد: امكان ندارد، به هر حال يك تعداد راضي و يك تعداد ناراضي هستند.

استاندار همدان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: متأسفانه با توجه به وضعيت اقتصادي موجود در كشور، بودجه مصوب استان‌ها براي سال 93 حدود 33 درصد كمتر از سال جاري است.

وي ادامه داد: همدان يك استان سردسير است و با توجه به شرايط جغرافيايي تاكنون بايد بيش از 70 درصد اعتبارات استان تخصيص داده مي‌شد، در حالي كه تاكنون تنها 23 درصد از اعتبارات استاني محقق شده و با پيش‌بيني‌هاي موجود اين رقم تا پايان سال ممكن است به 50 درصد برسد.

نيكبخت افزود: پرداختن به امور زير بنايي و مسائل اقتصادي از مهم‌ترين مسائل پيشروي استان است و توسعه راه‌هاي دسترسي به استان براي ترويج گردشگري و تأمين آب براي كشاورزي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي استان به شمار مي‌رود.

وي با بيان اين كه افتخار خدمتگذاري مجدد به مردم همدان به عهده بنده گذاشته شد، تصريح كرد: در اين مدت قدم‌هايي براي توسعه استان برداشته شد و با وجود محدوديت‌هاي مالي، سازمان‌هاي مركزي و وزارتخانه‌ها، هماهنگي خوبي با استان داشتند و در چند مورد پيگيري نيز پاسخ‌هاي خوبي به نسبت و با در نظر گرفتن شرايط كشور دريافت كرديم.

استاندار به توضيح پيگيري‌هاي انجام شده به صورت هفته به هفته پرداخت و افزود: در هفته اول و در ديدار با معاونان وزير راه با دريافت 17.5 ميليارد تومان اعتبار، مشكل پيمانكار آزاد راه حل شد و قرار شد 20 كيلومتر باقي مانده را به سرعت تحويل دهد، همچنين 5 ميليارد تومان اعتبار براي تملك و اجراي كنار گذرهاي شرقي و غربي و 4.5 ميليارد تومان براي ساخت برج مراقبت به همراه 2 ميليارد تومان براي خريد ماشين كف‌ساز و استفاده در فرودگاه دريافت شد.

وي اضافه كرد: در هفته دوم در ديدار با يكي از معاونان وزير راه 6 ميليارد و 200 ميليون تومان براي تكميل بيمارستان‌هاي شهرستان‌هاي بهار، تويسركان، نهاوند و اكباتان همدان جذب شد.

نيكبخت درباره پيگيري‌هاي هفته سوم گفت: در اين هفته با وزير نيرو جلسه خوبي داشتيم و نتايج خوبي دربر داشت كه از جمله تخصيص 35 ميليارد تومان اعتبار براي انتقال بخشي از پساب فاضلاب همدان به نيروگاه بود كه با اين اقدام و خروج چاه‌هاي آب مورد استفاده نيروگاه از مدار، تأثير شاياني به حل مشكل آب خواهد داشت.

وي خاطرنشان كرد: در قرارداد انتقال اين پساب، وزارت نيرو با پيشنهاد استان، پذيرفت كه 17 كيلومتر فاصله جهان‌آباد تا تصفيه‌خانه فاضلاب همدان را لوله‌گذاري كند تا بخشي از پساب فاضلاب نيز در فعاليت‌هاي صنعتي اين منطقه مصرف شود كه با پذيرش اين موضوع 12 ميليارد تومان ديگر اعتبار براي توسعه استان جذب شد.

استاندار همدان ديدار با وزير راه در هفته چهارم را بسيار موفق ارزيابي كرد و ادامه داد: در اين ديدار نزديك 15 ميليارد تومان اعتبار براي زيرساخت‌هاي مسكن مهر، اصلاح جاده ورودي نهاوند، اصلاح نقاط حادثه خيز و خريد ماشين آلات كشاورزي براي استان جذب شد و در كنار اين اعتبارات و در اين شرايط كشور، وزير دستور تأمين 3 هزار شاخه ريل 18 متري براي راه آهن تهران- همدان را از يكي از انبارها و دستورات ديگري نيز براي توسعه استان در بخش راه و شهرسازي صادر كرد.

نيكبخت تصريح كرد: در اين مدت نزديك به 100 ميليارد تومان اعتبار براي توسعه استان در شرايط ويژه كشور و محدوديت‌هاي مالي و اعتباري، جذب شده كه البته استان براي توسعه نياز اعتباري بيشتري دارد.

وي سفر معاون برنامه‌ريزي رئيس جمهور به استان را بسيار پر بركت توصيف كرد و اظهار داشت: در اين سفر اعتبار انتقال آب از سد تالوار به همدان چهار برابر شد و 100 ميليارد تومان در نظر گرفته شد.

استاندار افزود: همچنين 30 ميليارد تومان نيز براي تكميل و تجهيز بيمارستان فرشچيان در نظر گرفته شد كه تا دوم فروردين ماه تحويل شود و براي جاده تويسركان جوكار نيز اعتبار در نظر گرفته شد.

وي در ادامه با بيان اين كه 4 هزار واحد مسكن مهر در استان هفته آينده تحويل مي‌شود، گفت: مسكن مهر تعطيل نشده و دولت متعهد به انجام آن است هرچند مي‌تواند برنامه خود را اجرا كند.

نيكبخت با يادآوري ديدار روز شنبه خود با وزير كشاورزي و مدير عامل بانك كشاورزي، ادامه داد: مشكلات بخش كشاورزي را احصا كرده‌ايم تا در جلسه با وزير بررسي شود.

انتهاي پيام/2499/ي

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن