تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819639678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس پارك علم و فن‌آوري مازندران خبر دادافزايش 6 برابري شركت‌هاي دانش‌بنيان مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پارك علم و فن‌آوري مازندران خبر دادافزايش 6 برابري شركت‌هاي دانش‌بنيان مازندران
رئيس پارك علم و فن‌آوري مازندران گفت: در صورت واگذاري زمين به شركت دانش‌بنيان مازندران تعداد شركت‌هاي دانش‌بنيان مازندران از 47 واحد به 300 واحد افزايش مي‌يابد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، مجتبي بلباسي پيش‌ازظهر امروز در ديدار با مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران كه براي امضاء تفاهم‌نامه همكاري در اين سازمان حضور يافتند اظهار داشت: امضا تفاهم‌نامه همكاري فرصتي براي عينيت بخشيدن براي حمايت از شركت‌هاي دانش‌بنيان است.

وي با اشاره تنوع منابع طبيعي و زيست محيطي در مازندران گفت: مازندران علاوه بر نعمت‌هاي خدادادي از نيروهاي تحصيل‌كرده و بالقوه در مازندران برخوردار است.

رئيس پارك علم و فن‌آوري مازندران بيان داشت: حمايت از شركت‌ها و واحدهاي فناور با ايده‌هاي جديد مراحل رشد اين شركت را در مازندران فراهم مي‌كند.

اين مسئول جذب واحدهاي R&D شركت‌هاي صنعتي استان را كه داراي ايده‌هاي نو و خلاقانه هستند از اهداف پارك علم و فن‌آوري مازندران است.

بلباسي تصريح كرد: در صورت واگذاري زمين قراخيل به پارك علم و فناوري مازندران، قابليت جذب شركت‌ها و واحدهاي دانش‌بنيان از 47 واحد كنوني به بيش از 300 شركت مي‌رسد.

وي وجود كميته‌هاي فن‌آوري در رشته‌هاي مختلف كشاورزي و منابع طبيعي، فني و مهندسي، گردشگري، صادرات و نانو را فرصت مناسبي براي بهره‌گيري از نظرات شركت‌هاي صاحب ايده و نوآوري عنوان كرد.

به گزارش فارس، در اين ديدار پارك علم و فن‌آوري مازندران و سازمان صنعت مازندران قرار داد همكاري امضاء كردند.

انتهاي پيام/86004

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن