تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار مازندران خبر دادمحققان با پژوهش‌هاي علمي مشكلات مازندران را اعلام كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار مازندران خبر دادمحققان با پژوهش‌هاي علمي مشكلات مازندران را اعلام كنند
معاون توسعه و برنامه‌ريزي استاندار مازندران با اشاره به وجود دانشجويان و محققان استان گفت: دانشجويان و محققان با پژوهش‌هاي علمي مشكلات و نواقصي استان را بيان كنند تا مشكلات برطرف شود.


به گزارش خبرگزاري فارس در ساري، حسن خيريانپور بعدازظهر امروز در پنجمين مراسم گراميداشت هفته پژوهش و فناوري با بيان اينكه پژوهش و فناوري در زندگي و توسعه كشور نقش بسيار مهمي دارد، بيان داشت: در موضوع پژوهش از هيچ كوششي دريغ نكنيد.

معاون توسعه و برنامه‌ريزي استاندار مازندران با اشاره به اينكه موارد و مسائل بسيار زيادي در جامعه و جهان وجود دارد كه حقايق آن براي ما آشكار نشده است، افزود: با پژوهش و فرايند علمي به شناخت آن مجهولات دست پيدا مي‌كنيم.

خيريان‌پور با اشاره به دانشجويان و محققان استان گفت: دانشجويان و محققان با پژوهش‌هاي علمي مشكلات و نواقصي استان را بيان كنند تا مشكلات برطرف شود.

وي با اشاره به اينكه راهي جز تحقيق و پژوهش براي آباداني استان وجود ندارد، افزود: پژوهش‌ها بايد عملياتي شود تا به مشكلات جامعه و استان رسيدگي كند.

معاون توسعه و برنامه‌ريزي استاندار مازندران با تاكيد بر اينكه پژوهش‌ها بايد مورد استفاده قرار بگيرند، افزود: نتيجه‌گيري پژوهش بايد عملياتي باشد و به معضلات كاربردي جامعه پاسخ مثبت دهد.

خيريان‌پور تصريح كرد: هر پژوهشي كه مجهولات و مشكلات را پاسخ دهد آن در فرآيند توسعه استان اثرگذار است.

وي با بيان اينكه ظرفيت‌هاي مازندران بايد شناسايي شود، افزود: با طرح‌هاي پژوهشي مشكلات و معضلات استان را بشناسيم و با عملياتي كردن پژوهش‌ها به سوي پيشرفت و آباداني مازندران گام برداريم.

وي از اختصاص حدود سه درصد اعتبارات دستگاه‌هاي اجرايي استان به پژوهش خبر داد و تاكيد كرد: پژوهش‌هاي انتخاب و طراحي شود كه نياز استان باشد.

انتهاي پيام/86003/ش20

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن