تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون عمراني استاندار مازندران معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: معاون عمراني استاندار مازندران معرفي شد
ساري ـ خبرنگار اطلاعات: علي بنيان به عنوان معاون عمراني استاندار مازندران معرفي شد.

استاندار مازندران در اين مراسم با اشاره به اين كه توسعه و پيشرفت همه جانبه استان مطالبه به حق مردم است، گفت: متأسفانه مازندران در اغلب شاخص‌هاي اقتصادي و اجتماعي جايگاه مناسبي ندارد.

ربيع فلاح جلودار با بيان اين كه مسئولان بايد نسبت به عملكرد خود پاسخگو باشند، افزود: مازندران علي‌رغم برخورداري از ظرفيت‌ها و استعدادهاي فراوان خدادادي هنوز با جايگاه واقعي خود فاصله زيادي دارد.

وي بودجه‌هاي دولتي را پاسخگوي نيازهاي استان ندانست و خطاب به مديران و فرمانداران گفت: با به كارگيري‌ ظرفيت‌هاي منطقه‌اي در بخش خصوصي مي‌توان كارهاي بزرگي انجام داد.

وي توجه به اقتصاد گردشگري را مهم ارزيابي كرد و ادامه داد: كارهايي كه در گذشته براي مازندران انجام شده خوب است اما بايد 10 برابر بيشتر انجام مي‌شد و اين ظرفيت در مازندران وجود دارد.

معاون امور عمراني استاندار مازندران نيز گفت: بايد تلاش كنيم حماسه اقتصادي كه مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامي است در كشور تحقق يابد و برخي پروژه‌هاي به زمين مانده مازندران را به اتمام برسانيم.

علي بنيان يكي از موضوعات مهم استان را بحث آمايش سرزمين اعلام كرد و گفت: در آمايش سرزمين كلان نگري مطرح است و كساني كه دل در گرو اين نظام و انقلاب دارند بايد براي تحقق اين موضوع همكاري مناسبي داشته باشند.او توسعه ريلي استان را از ديگر برنامه‌هاي اين معاونت اعلام كرد و افزود: ايجاد ريل از ساري تا غرب مازندران در دستور كار قرار مي‌گيرد كه با ايجاد حمل و نقل ريلي بخش مهمي از ترافيك مازندران تا گيلان برطرف مي‌شود.

بنيان از برنامه‌ريزي براي ايجاد آزادراه در شهرهاي مازندران خبر داد و افزود: طرح مطالعاتي ساخت آزادراه در مازندران به اتمام رسيده است.

وي بر ساماندهي زباله در استان تأكيد كرد و افزود: براي رفع مشكل زباله نياز به عزم جدي است.وي بر هويت ‌بخشي به شهرهاي مازندران و استفاده از الگوي معماري ايراني ـ اسلامي در شهرها تأكيد كرد.در اين مراسم از خدمات سيدعيسي‌هاشمي، معاون عمراني سابق استانداري قدرداني شد.



سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن