تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819663875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام رئيس‌كل دادگستري مازندران خبر دادرسيدگي به 450 هزار پرونده در دادگستري مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قائم مقام رئيس‌كل دادگستري مازندران خبر دادرسيدگي به 450 هزار پرونده در دادگستري مازندران
قائم مقام رئيس‌كل دادگستري مازندران از رسيدگي حدود 450 هزار فقره پرونده در 8 ماه گذشته در دادگستري مازندران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از عباس‌آباد، عبدالحميد مرتضوي امشب در آيين توديع و معارفه دادستان شهرستان عباس‌آباد از رسيدگي حدود 450 هزار فقره پرونده در هشت ماه گذشته در دادگستري استان خبر داد.

مرتضوي با اشاره به اينكه دادگستري استان از نظر نيروي انساني وضعيت مناسبي ندارد، افزود: در اين راستا شوراهاي حل اختلاف كه بر سه محور كاهش مراجعات مردمي به مراجع قضايي، توسعه مشاركت‌هاي مردمي و حل اختلافات و رفع منازعات در محاكم قضايي فعاليت مي‌كنند، كمك به‌سزايي در رفع كمبود نيروي انساني در دستگاه قضايي كرده است.

وي تصريح كرد: تا پايان امسال طي برگزاري آزمون مشكل نيروي انساني كه شامل قضات و كار اداري مي‌شد، برطرف مي‌شود.

قائم مقام رئيس كل دادگستري مازندران بيشترين پرونده‌هاي ورودي به دادگاه‌هاي عمومي و محاكم قضايي را مربوط به سرقت و تصادفات اعلام كرد و گفت: پرونده‌هاي حقوقي و مطالبات مالي در مراحل بعدي قرار دارد.

فرماندار عباس‌آباد نيز با اشاره به اينكه كشور اسلامي بايد با تفكر بسيجي اداره شود، گفت: فرهنگ بسيج نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا است.

سيدامير حسيني‌جو با قدرداني از خدمات دادستان سابق و آرزوي توفيق براي دادستان جديد اظهار داشت: بر ما لازم است تا در تمام مراسم‌ها به عنوان يك كشور اسلامي با تفكر شيعي، فرهنگ بسيجي را مدنظر داشته باشيم.

حسيني‌جو با اشاره به يادداشتي از يك نويسنده خارجي در كتاب‌اش كه علي(ع) و فرزندانش را كشته عدالت نام برد، بيان داشت: ما وارث اين فرهنگ هستيم و بايد به مقوله عدالت توجه ويژه داشته باشيم و آن را در سرلوحه تمام كارهاي‌مان قرار دهيم.

به گزارش فارس، در حكمي از سوي آيت‌الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه، حجت‌الاسلام علي اميني‌نژاد به سمت دادستان عمومي و انقلاب شهرستان عباس‌آباد منصوب شده و از زحمات سيدرضا حسيني دادستان سابق اين شهرستان قدرداني شد.

انتهاي پيام/2296/غ30

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن