تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با فارسنسل چهارم مواد مخدر از گروه روانگردان‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هشدار قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با فارسنسل چهارم مواد مخدر از گروه روانگردان‌ها است
قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: زنگ خطر ورود نسل چهارم مواد مخدر به كشور زده شده است، اين مواد مخدر از گروه روانگردان‌ها بوده و پايه گياهي و دارويي دارد.


طاها طاهري در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس در مورد نسل چهارم مواد مخدر كه طبق اعلام رسمي قرار است به كشور وارد شود، گفت: نسل چهارم مواد مخدر از گروه روانگردانهاست كه ايجاد شادي و نشاط فراوان و كاذب مي‌كند و پايه‌ گياهي و دارويي دارد.

قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به اينكه اين ستاد براي مقابله با نسل چهارم مواد مخدر چه برنامه‌اي دارد، گفت: در حال حاضر در كشور گزارشي از وضعيت نسل چهارم مواد مخدر نداريم اما جهان زنگ خطر آن را به صدا در آورده و نسبت به شيوع و بروز آن ابراز نگراني كرده است به همين دليل ما نيز حساس شده‌ايم و قرار است پدافند نسبت به اين مواد مخدر داشته باشيم.

طاهري در مورد وضعيت مواد روانگردان و پيش‌سازها گفت: متأسفانه مقوله پيش‌سازها در كشور مغفول مانده و دو سال است كه به آن مي‌پردازيم، اين مغفول ماندن به دليل وارد نشدن اين مواد در سياست‌گذاري‌هاست.

وي گفت: قرار است در سياست‌هاي جديد ستاد مبارزه با مواد مخدر حلقه‌ها و چالش‌هاي عمده ناتواني در مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر را بررسي كنيم.

قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: مقوله مواد روانگردان و پيش‌سازها را تازه آغاز كرده‌ايم و چنانچه تحقيقاتي در اين حوزه انجام شود آن را در چرخه رقابت و ارزشيابي قرار مي‌دهيم.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن