تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815633625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مسير آسان الريان قطر تا مسير سخت الجزيره


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: از مسير آسان الريان قطر تا مسير سخت الجزيره
تيم فوتبال استقلال تهران پس از قرعه‌كشي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا 2014 با تيم‌هاي الجزيره امارات، الريان قطر و الشباب عربستان همگروه شد.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ آبي پوشان پايتخت در ليگ قهرمانان آسيا 2014 با تيم‌هاي الجزيره امارات، الريان قطر و الشباب عربستان رقابت مي‌كنند.

همگروهي استقلال تهران با تيم‌هاي مذكور در ليگ قهرمانان آسيا بهانه‌اي شد تا مروري بر ديدارهاي گذشته تيم استقلال با اين رقيبان داشته باشيم.

استقلال- الجزيزه
استقلال طلسم ناكامي را مي‌شكند؟!

آبي پوشان پايتخت تاكنون سه فصل را از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با تيم الجزيره همگروه بودند و اين چهارمين فصل است كه با اين تيم به رقابت مي‌پردازد اما تاكنون نتوانسته است الجزيره را شكست دهد و اين تيم نتايج قابل ملاحظه‌اي در مقابل آبي پوشان پايتخت كسب كرده است.

اين دو تيم در فصل 2009 رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در بازي رفت كه در تهران با قضاوت داور ازبكستاني پيگري شد توانستند با نتيجه مساوي اين مسابقه را پايان دهند.

فرناندو و بابانو براي الجزيره گلزني كردند اما در آخرين دقايق نيمه اول حسين كاظمي گل مساوي را وارد دروازه الجزيره كرد. نقطه حساس اين مسابقه پنالتي‌اي بود كه آرش برهاني در دقيقه 63 از دست داد.

در بازي برگشت همين فصل كه در ابوظبي انجام شد الجزيره با 2 گل از استقلال پيش افتاد اما هادي شكوري و علي عليزاده گلزني كردند تا آبي پوشان پايتخت اولين و آخرين امتياز خارج از خانه را در آن فصل بدست آورند.

در فصل 2010 الجزيزه‌‌اي‌‌ها در بازي رفت باز هم موفق شدند مقابل استقلال امتياز بگيرند و اين بازي بدون گل به اتمام رسيد.

در بازي برگشت- همين فصل علي‌رغم اين كه استقلال با يك تساوي مهم صدرنشين گروه خود مي‌شد اما پسران آبي پوش با نتيجه دو بر يك شكست خوردند كه تك گل اين ديدار را فرهاد مجيدي براي استقلال به ثمر رساند و بازهم طلسم تيم استقلال شكسته نشد.

در فصل 2012 نيز آبي پوشان پايتخت در مقابل الجزيره يك شكست خانگي و يك تساوي را كسب كرده است. بنابراين تيم استقلال تهران تاكنون موفق به شكست الجزيره در جام باشگاه‌هاي آسيا نشده است.

بايد ديد پسران آبي پوش در اين فصل مي‌توانند الجزيره را مغلوب خود كنند!

استقلال- الريان قطر
لقمه‌اي راحت براي پسران آبي‌پوش

تيم فوتبال الريان قطر براي سومين سال پياپي با استقلال همگروه شده و سال 1991 هم در مرحله نيمه نهايي با الريان قطر بازي كرده است.

اين حريف در 2 سال گذشته همواره در ديدارهاي افتتاحيه با تيم استقلال روبرو شده است و هيچ گاه رقيب سرسختي براي آبي پوشان پايتخت نبوده است.

اين 2 تيم در مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا در سال 1991 به مصاف يكديگر رفتند كه استقلالي‌ها توانستند با نتيجه‌ي 2 بر يك پيروز اين مسابقه شوند و گل‌هاي اين ديدار را عبدالعلي چنگيز و عباس سرخاب براي استقلال به ثمر رساندند.

در بازي رفت- ليگ قهرمانان آسيا سال 2011 تيم فوتبال استقلال با نتيجه يك بر صفر مسابقه را به سود خود پايان دادند كه گوران جوكوويچ تك گل اين ديدار را براي آبي پوشان پايتخت به ثمر رساند.

در ديدار برگشت همين فصل بازهم استقلالي‌ها مقابل الريان به پيروزي رسيدند و اين بار توانستند با زدن سه گل و بدون دريافت گلي از حريف قطري پيروز ميدان باشند كه آرش برهاني با 2 گل و اسماعيل شريفات با يك گل از گلزنان اين بازي بودند.

در بازي رفت فصل 2012 ليگ قهرمانان آسيا الرياني‌ها بالاخره توانستند طلسم شكست‌هاي خود را مقابل استقلال بشكنند و اين ديدار با نتيجه مساوي سه بر سه به پايان رسيد كه جي لويد ساموئل، آرش برهاني و جواد نكونام براي آبي پوشان پايتخت گلزني كردند.

اين 2 تيم در بازي برگشت همين فصل باز هم پسران آبي پوش توانستند حريف قطري خود را مغلوب كنند كه اين رقابت با نتيجه سه بر صفر به سود تيم فوتبال استقلال به پايان رسيد.

گفتني است؛ تيم فوتبال الريان كه در قطر به شيرها معروف است در ليگ قطر جايگاه مناسبي ندارد و كسب 12 امتياز در مكان يازدهم ليگ 14 تيمي قطر قرار دارد.

استقلال ايران- الشباب عربستان

تيم فوتبال الشباب عربستان با توجه به كسب مقام سومي ليگ برتر عربستان در فصل گذشته به عنوان يكي از چهار نماينده‌ي عربستان راهي ليگ قهرمانان آسيا در فصل جاري شدند.

اين تيم در جام باشگاه‌هاي آسيا سال 2001 در مرحله نيمه نهايي با تيم استقلال روبرو شدند و الشبابي‌ها توانستند آبي پوشان پايتخت را با نتيجه سه بر دو مغلوب خود كنند.

گل‌هاي اين ديدار را محمد نوازي و احمد مومن‌زاده براي استقلال به ثمر رساندند.

اين دو تيم در مرحله يك هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف يكديگر رفتند كه باز هم آبي پوشان پايتخت با نتيجه سه بر دو مغلوب حريف عربستاني خود شدند.

حسين كاظمي و سياوش اكبرپور در اين ديدار براي استقلال گلزني كردند.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن