تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يادداشت/آقايان ذوب‌آهني تصميمي بگيريد كه ناچار به فرافكني نشويد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: يادداشت/آقايان ذوب‌آهني تصميمي بگيريد كه ناچار به فرافكني نشويد
تيم ذوب‌آهن در صورتي كه درگير وضعيت نامشخص نيمكتش نيز نبود، شرايط دشواري را در ليگ سيزدهم تجربه مي‌كرد و وضعيت نامعلوم كادر فني اين تيم مزيد برعلت شده تا اردوگاه سبزپوشان دوباره دستخوش بلاتكليفي شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، چهارشنبه هفته گذشته بود كه خبرگزاري فارس از غيبت لوكا بوناچيچ در تمرينات تيم فوتبال ذوب‌آهن خبر داد.

پس از انتشار اين خبر شايعاتي در مورد قهر و كنار رفتن لوكا از سرمربيگري ذوب‌آهن مطرح شد اما اصغر فروتن سرپرست ذوبي‌ها با تكذيب خبر قهر لوكا، غيبت اين مربي را به بيماري وي نسبت داد.

در ديدار روز جمعه تيم ذوب‌آهن برابر تراكتور سازي تبريز نيز لوكا بوناچيچ بر روي نيمكت ذوبي‌ها حضور نداشت تا شايعات پيرامون نيمكت سفيد و سبزپوشان اصفهاني قوت بگيرد.

غيبت لوكا در ديدار با تيم تراكتورسازي موجب شد تا گمانه زني‌هاي زيادي در خصوص وضعيت مربيگري اين تيم مطرح شود كه برخي آنرا به بيماري لوكا و برخي ديگر به قهر وي از اين تيم به دليل انجام نشدن تعهدات نسبت دادند اما در هر صورت اين تيم اين روزها بدون لوكا تمريناتش را پيگيري مي‌كند و سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن مدعي شده دكتر به لوكا يك هفته مرخصي پزشكي داده است.

در هفته‌هاي سپري شده از ليگ لوكا نتوانسته نتايج قابل قبولي به دست بياورد و هواداران و مديران باشگاهي اصفهاني از عملكرد وي رضايت ندارند و بعيد نيست بيماري لوكا بهانه‌اي براي خداحافظي قطعي با وي باشد.

پيش از آغاز نيم فصل دوم مسابقات، لوكا از مسئوليتش استعفا كرد اما هيئت مديره باشگاه ذوب‌آهن به ادامه فعاليت وي رأي داد، با اين حال پس از شكست ذوبي‌ها در هفته نخست دور برگشت مدير عامل باشگاه ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي به شدت از عملكرد لوكا انتقاد كرده و مدعي شد وي موافق قطع همكاري با لوكا بوده اما هيئت مديره تصميم به ادامه فعاليت اين مربي گرفته است.

در شرايط فعلي تيم ذوب‌آهن به هيچ عنوان وضعيت خوبي را در جدول رده‌بندي سپري نمي‌كند و اين نگراني وجود دارد كه شرايط بحراني فصل گذشته يك بار ديگر گريبان گير اين تيم و فوتبال اصفهان شود از اين رو مديران باشگاه ذوب‌آهن بايد هر چه سريع‌تر و تا زماني كه فرصت از دست نرفته، در مورد وضعيت نيمكت اين تيم و ماندن يا نماندن لوكا تصميم گيري كنند.

سفيد و سبزپوشان اصفهاني در موقعيت فعلي به هيچ عنوان فرصتي براي خطا و آزمون ندارند و بايد هيئت مديره و مدير عامل اين تيم با بررسي جوانب امر تصميمي بگيرند كه در نهايت به سود اين تيم شود زيرا فرصت زيادي تا پايان ليگ سيزدهم باقي نمانده است و تصميم گيري غير منطقي و احساسي ذوبي‌‌ها چه در ادامه همكاري با لوكا و چه بركناري وي به ضرر اين تيم خواهد شد و مديران ذوبي بايد پاسخ گوي اتفاقات احتمالي باشند.

انتهاي پيام/63006/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن