تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سن بازنشستگی در انگلیس 68 سالگی است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



سن بازنشستگی در انگلیس 68 سالگی است
انگلیس اعلام کرد اخیرا افراد بیشتری درانگلیس تا رسیدن سن آنها به 68 سالگی و برخورداری از حقوق بازنشستگی دولتی مجبور به کار خواهند بود.




  جام نیوز به نقل از بی بی سی نوشت: بر اساسی طرحی که توسط وزیر خزانه داری انگلیس جورج آزبورن اعلام شده است،افراد بیشتری درانگلیس تا رسیدن سن آنها به 68 سالگی و برخورداری از حقوق بازنشستگی دولتی مجبور به کار خواهند بود.
سن بازنشستگی دولتی قرار بود از میزان فعلی 65 سال به 68 سال در سال 2046 تغییر کند، اما آزبورن قرار است در بیانیه پاییزی خود اعلام کند این تاریخ تغییر کرده و قرار است زودتر از زمان پیشین در اواسط دهه 2030 میلادی اجرائی شود.
به گفته آزبورن همچنین سن بازنشستگی می تواند در اواخر دهه 2040 میلادی به 69 سال افزایش یابد.
این به معنای آن است افرادی که اکنون در دهه دوم زندگی خود به سر می برند ممکن است تا زمانی که 70 ساله می شوند مجبور به کار کردن باشند.
یک منبع دولتی با بیان اینکه حرکت تغییر رو به جلو را تضمین خواهد کرد گفت: "این کشور می تواند به مردم حقوق بازنشستگی مناسب و معقول بدهد.این فرمول جدید سن بازنشستگی دولتی را به موازات افزایش سن امید به زندگی افزایش خواهد داد.
بر اساس این طرح دولت می گوید مردم به طور میانگین نباید بیش از یک سوم از زندگی بزرگسالی  خود را در دوران بازنشستگی سپری کنند.
به گفته دولت این طرح بر افرادی که در سن چهل سالگی و زیر آن قرار دارند، تاثیر گذار خواهد بود و هیچ یک از افراد بالای 50 سال درسن 68 سال و بیش از آن بازنشست نخواهد شد.


همچنین بر اساس برخی اخبار رسیده قرار است وزیر خزانه داری انگلیس در تلاش برای افزایش شرکت ها و نمایندگی های تجاری به جای کنترل نرخ تورم افزایش نرخ مالیات تجاری در انگلیس و ولز را به 2 درصد محدود کند.  




۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۰۷:۱۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن