تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت‌الله قرهي در سومين مجمع جامعه اسلامي دانشجويان:نظام با رأفت اسلامي فتنه‌گران محارب را اعدام نكرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آيت‌الله قرهي در سومين مجمع جامعه اسلامي دانشجويان:نظام با رأفت اسلامي فتنه‌گران محارب را اعدام نكرده است
رئيس حوزه علميه امام مهدي (عج) تهران تاكيد كرد: نظام با رأفت اسلامي سران فتنه را محاكمه نكرده است كه حال طلب كار نيز شده‌اند. البته اگر طبق قانون فقه كه محارب بودنشان ثابت شد اعدام مي‌شدند اينگونه نمي‌شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، آيت‌الله روح‌الله قرهي رئيس حوزه علميه امام مهدي (عج) تهران با حضور در سومين مجمع جامعه اسلامي دانشجويان اظهار داشت: در ابتدا چيزي كه به عنوان يك انسان بايد به آن توجه كنيم اين است كه همانگونه كه قرآن از ما خواسته است تقوا پيشه كنيم تا به درجه كرامت برسيم و به همين سوادي كه در دانشگاه مي‌آموزيم اكتفا نكنيم زيرا سواد بدون تقوا نه تنها بي‌ارزش است بلكه مي‌تواند باعث گمراهي و ظلمات شود و اگر سواد در كنار تقوا قرار گيرد انسان را امير قلبها مي‌سازد.

آيت‌الله قرهي در ادامه با اشاره اخلاق مداري و تقوا اضافه كرد: انسان بايد متخلق به اخلاق شود و در او تقوا رشد نمايد كه اگر اينگونه شود ما در كشور امنيت اقتصادي و امنيت اجتماعي و امنيت سياسي خواهيم داشت.

وي در ادامه با اشاره به نبود تقوا و اخلاق مداري در آمريكا گفت: اين امر باعث شده است كه اقتصاد آمريكا رو به نابودي برود و به فضل الهي خواهيد ديد كه آمريكا تكه تكه خواهد شد .

رئيس حوزه علميه امام مهدي تهران تصريح كرد: در بحث مذاكرات اصلي نظر من اين است كه ما كمي عجله كرديم و اگر اينگونه نمي‌شد آنها به سراغ ما مي‌آمدند و التماس ما را مي كردند.

آيت‌الله قرهي در ادامه با اشاره به فتنه 88 خاطر نشان كرد: فتنه گران قصد تكه تكه كردن مملكت را داشتند و آنها اگر به بحث اخلاق و تقوا توجه مي‌كردند هيچ وقت شاهد فتنه 88 نبوديم زيرا عدم توجه به اخلاق مداري سران فتنه باعث شد كه آنها براي بدست آوردن رياست اينگونه فتنه انگيزي كنند و حال كه نظام با رافت اسلامي آنها محاكمه نكرده است طلب كار شده‌اند. البته اگر طبق قانون فقه كه محارب بودنشان ثابت شد اعدام مي‌شدند اينگونه نمي‌شد.

وي در ادامه افزود: امروز در كشور ما مكر معناي سياست گرفته است زيرا بعضي از كساني كه مكر و حيله مي‌كنند خود را سياسي ناميده‌اند. البته سياست مدار بايد مكر را بلد باشد ولي اگر از آن استفاده نكرد هنر كرده است.

رئيس حوزه علميه امام مهدي (عج) تهران در مورد مطالبه‌اش از جامعه اسلامي دانشجويان تصريح كرد: سعي كنيد در اين تشكل با تكيه به جنبه اسلامي، همه را به اخلاق مداري و تقوي دعوت كنيد زيرا آن موقع بهتر مي توانيد دانشجويان ديگر را به سمت خود دعوت كنيد.

وي در خاتمه با اشاره به اينكه هيچ وقت اجازه نخواهيم داد دشمنان نظام و فتنه گران ابراز اندام كنند گفت: در زمان جنگ كه كمترين امكانات را داشتيم در برابر دشمن ايستاديم و حالا با توجه به پيشرفت هاي نظام مطمئنا دشمنان و فتنه گران هيچ غلطي نمي توانند بكنند.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن