تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803141223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران:سكوت را تا محاكمه فتنه‌گران حرام مي‌دانيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران:سكوت را تا محاكمه فتنه‌گران حرام مي‌دانيم
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران، در بيانيه‌اي اعلام كرد: تا محاكمه فتنه‌گران و همراهانشان سكوت را برخود حرام مي‌دانيم و فرياد مرگ بر فتنه‌گر منافق سر مي‌دهيم.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران در همايش «دانشگاه سدي در برابر فتنه»‌ كه امروز در دانشكده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد بيانيه‌اي را قرائت كردند.

بر اساس اين گزارش در اين بيانيه پس از سلام بر شهدا، امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري آمده‌ است: «نزديك چهار سال از انتخابات سال 88 مي‌گذرد و اين روزها در حالي به سالروز تشييع‌جنازه فتنه نزديك مي‌شويم كه حاميان فتنه ژست متفاوتي را بروز داده‌اند و به سبب برخي تغييرات سياسي در كشور مدعي شدند تا جايي كه مي‌گويند از طلب سال 88 گذشتيم، سوءتفاهم سال 88 را فراموش كنيد.

امروز ما دانشجويان در مراسم «دانشگاه سدي در برابر فتنه»‌ گرد هم آمده‌ايم تا آنچه كه برخي افراد سوءتفاهم مي‌خوانندش و از گفتن واژه فتنه ابا دارند بگوييم "منافق فتنه‌گر اعدام بايد گردد."

انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران در اين بيانيه آورده است: طلب اول فتنه‌گران تقلب است. 22خرداد 88 همه در معرض يك انتخاب بودند و نمي‌توانستند بيش از يكي را انتخاب كنند و اساساً انتخابات براي اين بود كه مشخص شود آن يك نفر كيست، شنبه 23خرداد 88 همه منتظر بودند رقبا به طرف پيروز تبريك بگويند اما هيچكدام اين كار را نكردند.

بعضي‌ها را همين انتخابات بد عادت كرده بود و تعريف و تلقي ديگري برايشان ساخته بود. فكر مي‌كردم انتخابات زماني انتخابات است كه آنها پيروز ميدان باشند، تصوري كه فائزه‌شان هم در يكي از سخنراني‌هايش در اغتشاشات پس از انتخابات سريعاً‌ به آن اشاره كرد و حتي سيدمحمد خاتمي را از آن نظر كه نتوانستند در سال 84 انتخاباتي برگزار كنند كه پدرش پيروز آن باشد بي‌عرضه خواند.

بنابراين به همين سادگي و راحتي چون مردم به كانديداي سبزپوش رأي نداده‌اند پس تقلب شده است؟ اگر برخي‌ها سر خود را در برف فرو برده‌اند و خود را به فراموشي زده‌اند ما دانشجويان فراموش نكرده‌ايم سخن آن خانم حامي آقاي فتنه‌گر كه مي‌گفت اگر موسوي رأي نياورد يعني تقلب شده است و مردم بايد به خيابان‌ها بريزند.

مضحك آن است كه وقتي رسانه در اختيارشان يعني بي‌بي‌سي از همسر كانديداي بازنده پرسيد كه دليل شما براي تقلب چيست وي گفت امكان ندارد كه لرها به احمدي‌نژاد رأي بدهند چون من لر هستم و موسوي داماد لرستان است.

مضحك‌تر آنكه آنهايي كه امروز فتنه 88 را سوءتفاهم مي‌خوانند لام تا كام از دروغي كه درباره تقلب گفتند سخن نمي‌گويند.

اين بيانيه مي‌افزايد: طلب دوم خون‌هاي به ناحق ريخته است. امروز بايد پاسخ دهند كه مسئوليت اين خون‌ها بر عهده كيست؟ دانشجويي كه نمي‌خواست بگذارد ديكتاتوري جمهوريت نظامش را زير سؤال ببرد چه كسي مسئول خون او است؟ مسئول خون برومند، رجب‌پور، چوكامي كه چادر از سرشان كشيده شد و در روز 25 خرداد به شهادت رسيدند كيست؟

در اين بيانيه آمده است: تا محاكمه فتنه‌گران ميرحسين موسوي، مهدي كروبي، محمد خاتمي و همراهانشان سكوت را بر خود حرام مي‌دانيم و فرياد مي‌زنيم مرگ بر منافق فتنه‌گر.

انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران در اين بيانيه ادامه داد: طلب سوم كشته‌سازي از آدم‌هايي است كه زنده بودند. كشته شدگاني كه چند روز پس از مرگشان در مصاحبه‌ها مي‌گفتند ما زنده‌ايم.

آقايان مدعي سوءتفاهم كه حالا طلبكار مردم شده‌ايد چرا ديگر از سعيدپورآقايي كه مي‌گفتيد كشته شده است و برايش مجلس ختم گرفتيد سخن نمي‌گوييد.

بر اساس اين بيانيه طلب چهارم سوءاستفاده از امام روح‌الله است، قتل و كشتار مردم در هر نقطه از دنيا كه باشد محكوم و قبيح است چه در فلسطين باشد چه يمن و چه در سينگ‌چيانگ چين، اما انسان آزاده و آزاديخواه كسي است كه مظلوم را ياري كند و هيچگاه آسايش خود را در بي آسايشي ديگران نخواهد.

اي كساني كه عكس امام را گرفته‌ايد و عكس امام عمل مي‌كنيد پايه‌گذار روز قدس حضرت امام خميني(ره) بود كه امروز سنگ ايشان را به سينه مي‌زنيد ولي در روز قدس سال 88 بر خلاف دستور صريح امام خميني(ره) شعار نه غزه نه لبان سر داديد.

روز عاشوراي سال 88 چهره خبيث و رذالت‌بار خود را آشكار كرديد و همنوا با لشكر عمر سعد و يهوديان شام به هلهله و شادي پرداختيد.

اين بيانيه ادامه مي‌دهد: ميرحسين موسوي كه حرمت‌شكنان عاشورا را امت خداجو مي‌داند چه تفاوتي با همراهان حرمله ملعون دارد؟

در پايان اين بيانيه آمده است: آسيب به چهره بين‌المللي انقلاب و كشور در منطقه و جهان، تشديد تحريم‌ها، به آشوب كشاندن دانشگاه، اميدواري دشمن، بي‌اعتبار ساختن قانون و... مطالبات فتنه‌گران بود كه نتيجه‌اي جز نابودي خودشان به همراه نداشت اما ما از مطالبات خود كه در رأس آنها محاكمه سران فتنه و زنده نگه داشتن ياد و خاطره حماسه عظيم و مردمي 9 دي است هرگز كوتاه نخواهيم آمد.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن