تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803526296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 22 انجمن اسلامي فعال در ورامين/ تعداد شهداي دانش آموز ورامين زبانزد است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حضور 22 انجمن اسلامي فعال در ورامين/ تعداد شهداي دانش آموز ورامين زبانزد است
ورامين - خبرگزاري مهر: مسئول اتحاديه انجمن اسلامي استان تهران با اشاره حضور 22 انجمن اسلامي فعال در ورامين گفت: تعداد شهداي دانش آموز ورامين در سطح استان تهران زبانزد است.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر يكشنبه رييس و اعضاي اتحاديه انجمن اسلامي دانش آموزان شهرستان هاي استان تهران با حضور در بيت امام جمعه ورامين با آيت الله سيد مرتضي محمودي ديدار كردند.

امام جمعه ورامين در اين ديدار با اشاره به تلاش دشمن براي انحراف در اعتقادات نسل جوان اظهار داشت: نظام اسلامي اكنون در شرايط و زمان حساسي قرار گرفته است و دشمنان نظام اسلامي براي انحراف نسل جوان از طرق مختلف وارد عمل شده اند.

جنگ اعتقادي و مذهبي دشمن عليه ملت ايران افزايش يافته است

آيت الله سيد مرتضي محمودي افزود: امروز شبكه هاي ماهواره اي و ابزارهاي نوين ارتباطي، به عنوان ابزارهاي دشمن براي حمله به تفكر اسلامي جوانان اين سرزمين تبديل شده است.

وي ادامه داد: در مقابل جنگ نرم و تحركات استكبار، بايد همه ما نيز با تكيه بر فرهنگ اسلام و مباني قرآن كريم با اين تهاجمات مقابله كنيم.

محمودي اضافه كرد: امروز شاهد هستيم كه جنگ اعتقادي و مذهبي دشمن عليه ملت ايران افزايش پيدا كرده، زيرا هر روز اسلامگرايي و گرايش به ايران در جهان رشد چشمگيري داشته است.

نماينده ولي فقيه در شهرستان ورامين عنوان داشت: استكبار جهاني و ابرقدرتهاي شرق و غرب، هشت سال جنگ را بر ملت ايران تحميل كردند و صدام به عنوان آلت دست مستكبرين از هيچ جنايتي بر حق مردم مسلمان ايران دريغ نكرد.

وي تأكيد كرد: ملت مقاوم و صبور ايران، با تكيه بر اهل بيت و پيروي از ولي فقيه توانستند كه در مقابل اين تهاجمات ايستادگي كنند و با عزت و سربلندي جنگ تحميلي را به پايان برسانند.

محمودي بيان داشت: دشمن كه مي داند از طريق نظامي نمي تواند بر ملت ايران غلبه كند، با به راه انداختن جنگ نرم سعي در سست كردن اعتقادات نسل جوان ما دارد.

اين مسئول يادآور شد: در اين برهه و شرائط وظيفه همه مسئولان و مديران نظام اسلامي بسيار سنگين و سرنوشت ساز بوده و تلاش هاي اتحاديه انجمن هاي اسلامي در اين راستا قابل تقدير است.

رييس شوراي فرهنگ عمومي ورامين گفت: كساني كه در جهت تحكيم پايه هاي اعتقادي نسل جوان و نوجوان كشور تلاش مي كنند، قطعا در پيشگاه الهي داراي اجري عظيم هستند.

فعاليت دو قرارگاه دانش آموزي در ورامين

در ابتداي اين ديدار سيد عباس حسيني با اشاره به ويژگي هاي دانش آموزان عضو انجمن اسلامي اظهار داشت: دانش آموزان انجمن اسلامي داراي روحيه انقلابي و از نوجوانان و جوانان متعهد و متدين ورامين هستند كه در زمينه هاي علمي و درسي نيز در المپيادها و مسابقات مختلف رتبه هاي برتر را كسب كرده اند.

مسئول قرارگاه انجمن اسلامي شهرستان ورامين افزود: اكنون در مدارس شهرستان، هيئت انصارالمهدي فعال است و در مناسبت هاي ديني و مذهبي برنامه هاي ويژه و مناسبي را به اجرا مي گذارد.

وي ادامه داد: اين هيئت در زمان هاي مشخص در محسنيه شهيد عليخاني به عنوان پايگاه هيئت انصار المهدي جمع شده و به اجراي برنامه هاي معرفتي و عقيدتي مي پردازد.

حسيني اضافه كرد: اكنون 9 انجمن اسلامي دانش آموزي در مدارس پسران و 13 انجمن اسلامي در مدارس دختران فعال هستند كه با رايزني هاي صورت گرفته و كسب مجوزهاي لازم زمينه تأسيس انجمن هاي اسلامي در مدارس راهنمايي نيز در آينده نزديك محقق خواهد شد.

اين مسئول عنوان داشت: اكنون يك قرارگاه مخصوص برداران و يك قرارگاه مخصوص خواهران در ورامين داير شده است كه مربيان عقيدتي در طول هفته، دانش آموزان را در اين مراكز جمع كرده و حلقه هاي معرفتي تشكيل مي دهند.

وي بيان داشت: اكنون تأسيس كانون فرهنگي و آموزشي را در دستور كار اتحاديه انجمن هاي اسلامي قرار داديم كه در اين زمينه در آينده نزديك شاهد خبرهاي خوشي براي دانش آموزان خواهيم بود.

آينده نظام و انقلاب در دست جوانان است

در ادامه اين ديدار محمد مهدي سليمي با اشاره به دغدغه مسئولان ورامين در زمينه هاي فرهنگي بيان داشت: مديران و مسئولان شهرستان ورامين در زمينه هاي فرهنگي و تربيت نسل هاي جديد دغدغه هاي جدي دارند كه اين امر شايسته تقدير است.

مسئول اتحاديه انجمن اسلامي استان تهران افزود: امروز هجمه دشمنان، نسل جوان و نوجوان را نشانه گرفته است و استكبار مي داند كه آينده نظام و انقلاب در دست همين جوانان است و اگر بتواند تفكرات اين نسل را منحرف كند، موفق خواهد شد.

وي ادامه داد: انجمن هاي اسلامي دانش آموزي قرارگاه هايي را تشكيل داده اند تا بحث هاي عقيدتي در آن صورت گيرد.

سليمي اضافه كرد: امروز هيئت انصار المهدي در محسنيه شهيد عليخاني ورامين فعال بوده و اين شهرستان در سطح استان و كشور در اين زمينه موفق عمل كرده است.

اين مسئول عنوان داشت: شهرستان ورامين يكي از شهرستان هايي است كه در تعداد شهداي دانش آموز در سطح استان تهران زبانزد است و اين امر از افتخارات اين منطقه مي باشد.

وي در پايان پيشنهاد داد كه از انجمن اسلامي دانش آموزان در جلسات شوراي فرهنگ عمومي و در تصميم گيري ها بهره گرفته شود.

كد خبر: 2196027

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۴:۳۶

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن