تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور مسئولانفعالان قرآني و دانش‌آموزان ممتاز شاهد جيرفت تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور مسئولانفعالان قرآني و دانش‌آموزان ممتاز شاهد جيرفت تجليل شدند
200 نفر از فعالان قرآني و دانش‌آموزان ممتاز خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر شهرستان جيرفت تجليل شدند.


به گزارش خبرگزاري فارس از جيرفت، حجت‌الاسلام مصطفي دشت‌آبادي امام جمعه عنبرآباد ظهر امروز در آيين تجليل از فعالان قرآني و دانش‌آموزان ممتاز خانواده‌هاي شاهد جيرفت با اشاره به شرايط قبولي نماز اظهار داشت: هدف در همه ابعاد زندگي بايد خدايي باشد و انسان حتي در تفريح‌ها مسير خدايي را دنبال كند.

وي افزود: همان‌طور كه اگر آداب نماز رعايت نشود، نماز قبول نمي‌شود در زندگي هم بايد شرايط اسلامي كه بيان شده، رعايت كنيم و به اين وارد بيشتر توجه داشته باشيم تا راه بندگي خداوند متعال را طي كنيم.

دشت‌آبادي تصريح كرد: در نماز به ويژه نماز جماعت تبعيت از امام جماعت اصل است، اين پيروي به معناي الگوگيري است و اگر بخواهيم زندگي ما به بندگي خدا تبديل شود، بايد در زندگي الگوي خوب داشته باشيم.

وي با بيان اينكه هر كس مي‌تواند در زندگي فردي را الگوي خود قرار دهد، خاطرنشان كرد: در رويات ما آمده است كه انسان در دنيا به هر چيز علاقه داشته باشد، در آخرت هم با همان محشور مي‌شود، پس الگويي را در زندگي انتخاب كنيم كه اين ارزش را داشته باشد كه در قيامت همراه او باشيم.

امام جمعه عنبرآباد گفت: هر الگويي كه در زندگي انتخاب مي‌كنيم بايد تمام زواياي زندگي خود را با آن هماهنگ كنيم تا نتيجه مطلوب در اين زمينه حاصل شود.

دشت‌آبادي خطاب به فرزندان و خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان عنوان داشت: شما از جايگاه بالايي برخوردار هستيد و بايد طوري عمل كنيد كه موجب افتخار جامعه باشيد.

به گزارش فارس، 200 نفر از فعالان قرآني و دانش‌آموزان ممتاز خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر جيرفت تجليل شدند.

انتهاي پيام/80002/ب۲۰

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن