تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803970346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه بسيج دانشجويي دانشگاه تهران خطاب به ظريف/ بدعهدي آمريكا به همين جا خلاصه نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نامه بسيج دانشجويي دانشگاه تهران خطاب به ظريف/ بدعهدي آمريكا به همين جا خلاصه نخواهد شد
بسيج دانشجويي دانشگاه تهران با صدور نامه‌اي خطاب به وزير امور خارجه تاكيد كرد كه بدعهدي آمريكا و ايادي آن به همين جا خلاصه نخواهد شد و آنها سوداي فشار همه جانبه به ايران با سوء استفاده از بند بند توافقنامه را در سر مي پرورند.

به گزارش خبرگزاري مهر، بسيج دانشجويي دانشگاه تهران با صدور نامه‌اي خطاب به وزير امور خارجه، تاكيد كرد كه بدعهدي آمريكا و ايادي آن به همين جا خلاصه نخواهد شد و آنها سوداي فشار همه جانبه به ايران با سوء استفاده از بند بند توافقنامه را در سر مي پرورند. حكمت مطالبه مكرر مردمي از دولت محترم مبني بر «تكيه بيشتر بر توان داخلي به جاي نگاه خارجي» نيز در همين عهدشكني ذاتي امريكايي‌ها نهفته است.

بسم رب الشهداء والصديقين

جناب آقاي دكتر محمدجواد ظريف

وزير محترم امور خارجه جمهوري اسلامي ايران

با سلام و تحيت؛

ملت ايران در اين ايام، شاهد تلاش هاي مستمر و خستگي ناپذير حضرتعالي و تيم مذاكره كننده هسته اي بود كه به توافقنامه ژنو منجر شد. توافق‌نامه اي كه ضمن آن طرف غربي متعهد شده است تحريم جديدي عليه ايران تصويب نكند و تا زمان اجرايي شدن توافقنامه در جهت اثبات حسن نيت خود گام بردارد.

با وجود قبول توافق‌نامه از سوي همه طرف‌ها،در چند روز گذشته متأسفانه شاهد اضافه شدن 17 شركت ديگر به ليست تحريم‌ها توسط وزارت خزانه داري امريكا بوديم؛ كه البته اين مسئله، واكنش سريع و در خور تحسين تيم مذاكره كننده ايراني را به دنبال داشت.

جناب آقاي وزير؛

بسيج دانشجويي دانشگاه تهران بدين‌وسيله مراتب تشكر و قدرداني خود را به دليل اقدام هوشمندانه و به موقع تيم مذاكره كننده ايران در ترك اجلاس كارشناسي وين،به جنابعالي و همكارانتان ابراز مي دارد. چنين اقدام قاطعانه اي در مقابل نقض توافق ژنو، اين پيام را براي امريكا و اتحاديه اروپا خواهد داشت كه ايران در جايگاهي نيست كه در مقابل بدعهدي آمريكا، سكوت كند و ذليلانه و يك طرفه به تعهدات توافقنامه سر بنهد.

همگان مي‌دانند كه به بركت خون شهداي هسته‌اي و توان متخصصان و دانشمندان داخلي، امروز جمهوري اسلامي ايران در كوتاهترين زمان مي‌تواند تعداد سانتريفيوژها و حجم غني سازي را به مقداري بسيار بيشتر از حجم كنوني افزايش دهد. لذا دست و پا زدن‌هايي چون گسترش يا تمديد تحريم ها، تنها بر بي اعتمادي ملت و مسئولين ايران مي افزايد و سودي براي طرف غربي نخواهد داشت.

نقض عهد امريكا و اتحاديه اروپايي در قبال ايران و سوء استفاده از ابهامات توافقنامه ژنو به يادمان آورد كه «و هرگز يهود و نصاري از ما خشنود نخواهند شد مگر آنكه از آيين آنان پيروي كنيم.» (آيه 120 سوره مباركه بقره)

و در اين ميان بار ديگر تيز بيني و آينده‌نگري ولي امر مسلمين برايمان مسجل شد. ايشان از همان آغاز دور جديد مذاكرات با اطمينان اعلام كرده بودند: «ما به هيئت ديپلماسى ملت عزيزمان و دولت خدمتگزارمان خوشبين هستيم» و در كنار آن هشدار داده بودند كه: «ما به امريكاييها بدبينيم و هيچ اعتمادي به آنان نداريم، دولت آمريكا غيرقابل اعتماد و خود برتربين و غيرمنطقي و عهدشكن است و دولتي در تصرف شبكه صهيونيسم بين‌المللي است كه به خاطر صهيونيستها مجبور است با رژيم غاصب مماشات كند و نرمش نشان دهد.»

جناب آقاي دكتر ظريف؛

با وجود اينكه بيانيه اخير وزارت خزانه داري آمريكا تصريح مي‌كند كه‌ ايالات متحده به اجراي تحريمهاي خود در حوزه نفتي و نظام بانكي مصمم است، و پس از امضاي توافقنامه تاكنون بارها اين جملات را از زبان مقامات آمريكايي و اروپايي شنيده‌ايم، اما وزارت امور خارجه با بردباري، تمام اظهارات بي‌پايه آنها را«تفسيرهاي غلط طرف غربي» عنوان كرده است.

تاريخ گواهي مي‌دهد كه بدعهدي امريكا و ايادي آن به همين جا خلاصه نخواهد شد و آنها سوداي فشار همه جانبه به ايران با سوء استفاده از بند بند توافقنامه را در سر مي پرورند. حكمت مطالبه مكرر مردمي از دولت محترم مبني بر «تكيه بيشتر بر توان داخلي به جاي نگاه خارجي» نيز در همين عهدشكني ذاتي امريكايي‌ها نهفته است.

در پايان ضمن تشكر مجدد از اقدام عزت مدارانه وين، از جنابعالي و ساير دولتمردان جمهوري اسلامي خواستاريم تا با پاسخي قاطعانه از غيرت و شرف ملي و ديني ايران بزرگ دفاع كنيد.

جناب آقاي وزير؛

ملت انقلابي ايران، تا اين جاي راه را با مقاومت، روحيه جهادي و ايستادگي به پيش رفته است و در ادامه نيز براي رسيدن به نظام جهاني اسلام راهي جز اين نخواهد داشت.

توفيقات روزافزون جنابعالي و ساير همكارانتان را در راه دفاع عزت مدارانه از حقوق ملت ايران از خداوند منان خواستاريم.

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

كد خبر: 2195968

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۴:۰۲

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن