تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803146567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار تهران:حريم تهران كاملاً نابسامان است/ معماري اسلامي و فرهنگي در تهران وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار تهران:حريم تهران كاملاً نابسامان است/ معماري اسلامي و فرهنگي در تهران وجود ندارد
استاندار تهران گفت: حريم در تهران كاملاً نابسامان است و به الگوهاي معماري اسلامي و فرهنگي توجهي نشده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، سيدحسين هاشمي در جلسه ديدار با شهرداران استان تهران و انتخاب هيئت مديره سازمان همياري‌هاي شهرداري تهران اظهار داشت: دولت تدبير و اميد دولت صداقت است و بايد به وعده‌هايي كه داده است عمل كند.

وي افزود: تعامل لازمه پيشرفت كارها و شهرداران بايد با مسئولان منطقه در جهت تسريع پروژه‌هاي شهر تعامل برقرار كنند.

وي با تأكيد بر اينكه در بخش فرهنگي اقدام خاصي نشده است گفت: موضوع فرهنگي كاملاً محفوظ مانده است و بايد به مسائل فرهنگي شهر ورود پيدا كنيم.

استاندار تهران بيان داشت: فرمانداران موظفند نظرات بيشتري را بر اساس برنامه‌هاي راهبردي در مسائل مختلف داشته باشند.

هاشمي با بيان اينكه عضويت در ماده 100 براي تمامي فرمانداران ممنوع شده است گفت: با توجه به ممنوعيت فرمانداران در اين كميسيون ولي بايد نظارت جدي در مورد زمين‌خواري‌ها داشته باشند.

استاندار تهران خاطرنشان كرد: شهرداران براي ايجاد درآمد بايد به دنبال راه‌هاي منطقي باشند. در حال حاضر تراكم‌هايي كه در تهران واگذار شده است يكي از بحث‌هاي جدي است كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.

وي با طرح پرسشي مبني بر اينكه آيا ساختمان‌هاي شهر تهران به لحاظ ساخت و ساز و مهندسي درست ساخته شده است گفت: در موضوع معماري اسلامي، فرهنگي و نظم و نظام در شهر تهران خبري نيست.

استاندار تهران يادآور شد: در يك خيابان 20 متري تمام ساختمان‌هاي 15 تا 20 طبقه ساخته شده است كه اگر اتفاقي بيفتد كل خيابان مسدود مي‌شود و راههاي ورودي و خروجي بسته مي‌شود.

وي گفت: در شهرسازي مي‌توان الگويي را مدنظر گرفت كه تمام مزاياي طرح‌هاي تفصيلي و معماري اسلامي را در نظر بگيرد.

هاشمي با بيان اينكه هر چه در تهران اتفاق بيفتد چه خوب و بد الگوي كشور مي‌شود گفت: در حال حاضر حريم تهران كاملاً نابسامان است در حالي كه تهران پايتخت است و بايد به يك شهر مدرن تبديل شود.

هاشمي يادآور شد: حد و مرز تهران مشخص نيست و بايد شهرداران با يك ذوق و خلاقيت خاصي در شهر اقدام كنند و اگر خود شهرداران آن ذوق را ندارند از مشاوران در اين زمينه استفاده كنند.

وي به اين ضرب‌المثل كه شهري كه آباد است از كوچه‌هاي آن پيداست گفت: حضور بخش خصوصي و مشاركت در كارها يكي از اولويت‌هاي دولت يازدهم است.

استاندار تهران خاطرنشان كرد: بخش‌هاي خصوصي بيشتر به دنبال وام بانكي نباشند و از 30 درصد از منابع خود را براي پيشبرد اقدامات هزينه كنند.

هاشمي تأكيد كرد: عملكرد سازمان همياري‌هاي شهرداري‌هاي تهران در دو سال اخير خوب بوده ولي در شهر تهران نبوده است.

وي افزود: بنده اهل نقد گذشته نيستم ولي از تجربه گذشته در موفقيت‌ها استفاده مي‌كنم. در گذشته قانون‌گريز بوديم ولي در دولت روحاني اصلاً قانون گريزي جايي ندارد و در راستاي قانون حركت مي‌كنيم.

استاندار تهران تأكيد كرد: از فردا سفرهاي شهرستاني تهران آغاز مي‌شود و اولويت هر شهرستان براي پروژه‌ها مشخص مي‌شود و تا حد توان به اين پروژه‌ها كمك مي‌كنيم.

هاشمي به بودجه سال 93 اشاره كرد و گفت: بعضي از دوستان در مجلس بابت بودجه استعفا دادند كه با صحبت‌هاي صورت گرفته قانع شدند.

وي افزود: 700 تا 800 هزار بشكه نفت در كشور فروش مي‌رود و ساير درآمدها نيز مشخص است با اين درآمدها بودجه سال 93 به مجلس ارائه شده است كه بهتر است اين بودجه به سمتي هزينه شود كه بهره‌وري را افزايش دهد.

استاندار تهران با بيان اينكه بعضي از پروژه‌ها در كشور 20 تا 30 سال ادامه داشته است گفت: عمر مفيد اين پروژه در كشور چقدر است؟ در حال حاضر پروژه‌هايي با 15 سال تنها 60 درصد پيشرفت داشته‌اند.

در ادامه اين جلسه استاندار تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 36 نفر از شهرداران انتخاب شده‌اند و 5 نفر ديگر نيز به زودي انتخاب مي‌شوند.

وي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه چه اقدامي براي جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز و زمين‌خواري را در نظر گرفته‌ايم گفت: علاج مبارزه با ساخت و سازهاي غيرمجاز پيشگيري است. زمين‌خواري و تجاوز به منابع طبيعي از موارد جدي است كه فرمانداران موظف شده‌اند در اين باره اقدام مؤثري انجام دهند.

استاندار تهران خاطرنشان كرد: فردا نخستين سفر شهرستاني بنده با اولويت پروژه‌هاي مهم آغاز مي‌شود و جلسه شوراي برنامه‌ريزي در شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد.

وي درباره تعامل با شهرداري تهران اظهار داشت: شهرداري تهران نيز زير نظر وزارت كشور است و تمام شهرها و شهرداري تهران در اختيار استانداري است و شهرداري تهران نيز تابع سياست‌هايي است كه براي تمامي شهرهاي استان تهران وضع مي‌شود.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن