تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820405671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بعد از تحويل كالاي اينترنتي پول بپردازيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: بعد از تحويل كالاي اينترنتي پول بپردازيد
ايتنا- هنگام خريد الكترونيكي، اول كالاي مورد نظر را دريافت كنيد سپس مبلغ را پرداخت كنيد.


رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان مركزي ضمن هشدار به كاربران در مورد خريدهاي اينترنتي گفت: كاربران قبل از استفاده از هر نوع فروشگاه اينترنتي حتما به علامت الكترونيكي كه نشان دهنده درجه اعتبار آن فروشگاه است، توجه كنند.

به گزارش ايتنا از IT Analyze سرگرد مصطفي نوروزي گفت: در پي كسب خبر مبني بر سوء استفاده برخي افراد سود جو در ماه هاي اخير از طريق ارتباط با كاربران در فضاي مجازي و اقدام به تبليغ فروش اجناس از جمله لپ تاپ، آيپد و گوشي تلفن همراه با مارك‌هاي معروف و قيمت اندك موضوع مورد بررسي پليس فتا قرار گرفت.

وي افزود: اين افراد سودجو بعد از تطميع افراد به خريد اينترنتي و پس از دريافت وجه واريزي به حساب خود از تحويل اجناس و كالاهاي خريداري شده، ممانعت كرد و ارتباط خود را با افراد قطع مي‌كنند.

رييس پليس فتاي استان مركزي با اشاره به اينكه فضاي اينترنت سرشار از تبليغات فريبنده است كه مردم را به خريد آسان و ارزانتر نسبت به مراجعه حضوري به فروشگاه‌ها ترغيب مي‌كند، خاطرنشان كرد: براي اين گونه خريد حتما پس از دريافت كالا و اطمينان از صحت خريد انجام شده، اقدام به پرداخت وجه كنند.

نوروزي گفت: كاربران قبل از استفاده از هر نوع فروشگاه اينترنتي حتما به علامت الكترونيكي كه نشان دهنده درجه اعتبار آن فروشگاه است، توجه كنند.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن