تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير شبكه توزيع برق شهرستان كامياران:ميانگين مصرف برق در كامياران كمتر از ميانگين كشوري است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير شبكه توزيع برق شهرستان كامياران:ميانگين مصرف برق در كامياران كمتر از ميانگين كشوري است
مدير شبكه توزيع برق شهرستان كامياران گفت: ميانگين ماهيانه مصرف خانگي در كامياران 172 كيلووات در ساعت است كه اين ميزان از ميانگين كشوري كمتر است.


محسن ابراهيمي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كامياران اظهار كرد: براساس محاسبه ميانگين مصرف برق به صورت پله‌اي، خوشبختانه كامياران جزو شهرهاي كم مصرف بوده كه داراي ميانگين مصرف پايين‌تر از ميانگين كشوري است.

مدير توزيع برق شهرستان كامياران افزود: معمولا مشكلات برقي در 6 ماه اول سال پيش مي‌آيد كه با توجه به پيك بار كشور و گستردگي توليد در سال جاري، هيچ مشكلي در توزيع و انتقال برق در كل سال در اين شهرستان نخواهيم داشت.

وي تصريح كرد: احتمال قطعي موقت و زودگذر به دليل تعميرات با برنامه به منظور اصلاح و تعمير و بازسازي بعضي اتصالات داخل شبكه وجود دارد كه قطعا به صورت موقت و زودگذر به سرعت رفع مي‌شود.

ابراهيمي خاطرنشان كرد: در صورتي كه اتصالات و خرابي‌هايي در شبكه توزيع اتفاق بيافتد، در اسرع وقت توسط عوامل ما حل و رفع خواهد شد.

مدير توزيع برق شهرستان كامياران گفت: احداث شبكه توزيع برق در پروژه 144 واحدي مسكن مهر به طور كامل انجام شده و انشعابات آن واگذار شده است.

وي در پايان در مورد پروژه 2 هزار و 415 واحدي مسكن مهر هم شبكه به طور كامل ايجاد شده است، اما متأسفانه تاكنون تقاضايي مبني بر واگذاري انشعابات دريافت نشده است.

انتهاي پيام/79013/ب۲۰

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن